مدیر کمیته امداد آشتیان خبر داد

حمایت 836 حامی از 33 یتیم تحت حمایت در آشتیان

مدیر کمیته امداد آشتیان گفت: 836 حامی شهرستان آشتیان در بهار سال جاری حمایت از 33 کودک یتیم تحت حمایت را برعهده گرفته و بیش از 443 میلیون و 836 هزار ریال به حساب آنها واریز کردند.
کد خبر: ۸۸۹۶۳۸۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین فراهی مدیر کمیته امداد آشتیان با بیان اینکه اکرام ایتام طرحی انسان دوستانه برای یاری و حمایت از کودکان بی سرپرست و از موفق‌ترین طرح‌های کمیته امداد است، گفت: در طرح اکرام حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم، ماهیانه حداقل ۲۰۰ هزار ریال به حساب یتیم تحت حمایت واریز می کند.

وی افزود: 836 حامی در سه ماهه نخست سال جاری در شهرستان آشتیان حمایت از 33 کودک یتیم تحت حمایت را برعهده گرفته و بیش از 443 میلیون و 836 هزار ریال به حساب آنها واریز کردند.

مدیر کمیته امداد آشتیان "طرح محسنین" را از دیگر طرح‌های کمیته امداد به منظورحمایت از کودکان نیازمند دانست و گفت: این طرح برای فرزندانی است که پدر دارند ولی به دلیل طلاق، بیماری و از کار افتادگی نمی‌تواند به خانواده حمایت‌های اقتصادی ارائه دهند.

فراهی ضمن تشکر از خیران و حامیان افزود: حامیان ایتام تحت حمایت علاوه بر پرداخت کمک در هر ماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز هستند و به صورت ویژه و در حد توان مالی نسبت به حل این مشکلات اقدام می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای عضویت در طرح‌های "اکرام ایتام" و "محسنین" و حمایت از یک یا چند فرزند معنوی به دفاتر کمیته امداد یا سایت کمیته امداد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار