معاون تخصصی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

همایش پیاده روی خانوادگی سپاه روح‌الله در آستانه میلاد باسعادت امام رضا(ع)

معاون تخصصی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: همایش پیاده‌روی خانواده‎های کارکنان و پاسدران سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناسبت دهه کرامت در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۶۳۸۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی معاون تخصصی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در آستانه میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت خبر داد و گفت: در ایام مختلف سال به منظور فرهنگ سازی در زمینه ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد ساعاتی متنوع برای خانواده‌ها برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام رضا(ع) برای خانواده‌ها، روز پنجشنبه ساعت 7:30 همایش پیاده‌روی خانوادگی از ابتدای ورودی پارک کلاله شهرستان اراک آغاز و شرکت‌کنندگان مسیر را تا انتهای پارک طی خواهند کرد و بعد از آن اجرای ورزش صبحگاهی، اجرای مسابقات ورزشی در 5 رشته در سنین مختلف و در انتها نیز قرعه‌کشی و اهدای جوایز به خانواده‌ها را خواهیم داشت.

معاون تخصصی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: رشته‌های ورزشی که در این همایش تدارک و اجرایی می‌شود رشته دان‌پلان، طناب کشی، دارت، هفت‌سنگ و دو صد متر و تیراندازی است که به برندگان این مسابقات نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

سرهنگ پاسدار کریمی با اشاره به اینکه این همایش با همکاری و همت تربیت بدنی سپاه روح‌الله، فرهنگی خانواده و دیگر رده‌های سپاه روح‌الله اجرا می‌شود، گفت: محوریت کار با فرهنگی خانواده و تربیت بدنی سپاه روح‌الله است.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ورزش همگانی در جامعه افزود: سلامت خانواده‌ها و خود مراقبتی موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه مهمترین موضوع که زیربنای تمامی فعالیت‌ها محسوب می‌شود بحث سلامتی جسمی است که در کنار آن آرامش فکری را به همراه دارد.

معاون تخصصی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به استقبال خانواده‌ها از این برنامه‌ها تصریح کرد: استقبال افراد از برگزاری این قبیل همایش‌ها نشان دهنده تمایل و علاقه مردم به ورزش و به ویژه سلامتی خود و اعضای خانواده‌هایشان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار