فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: اردوهای جهادی می تواند محل تلفیق و ادغام دو موضوع اقتصاد و جوانان باشدغ فرصتی که جوانان نه تنها حس کمک به همنوع را تجربه کرده‌اند بلکه مهارت و حرفه‌ای را در زندگی آینده خود کسب کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۹۶۳۸۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در سرکشی از طرح اردوهای هجرت 3 در دبستان فجر اراک با اشاره به اینکه هرساله بر حضور دانش‌آموزان در طرح‌های جهادی افزون می‌شود، گفت: از اینکه امسال نیز شاهد حضور بسیجیان جهادگر فعال و پرشور در این طرح‎‌ها هستیم خرسندیم.

وی افزود: در این طرح‌های هجرت 3 تعمیرات ساختمانی و رنگ‌آمیزی کلاس‌ها و سالن مدرسه "فجر" به طور کامل به دست بسیجیان جهادگر و زیر نظر استاد کار انجام گرفته است. در حقیقت در این طرح دانش‌آموزان حاضر نه تنها حس کمک به همنوع را تجربه کرده‌اند بلکه مهارت و حرفه‌ای را در زندگی آینده خود کسب کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک اردوهای جهادی را یک حرکت فرهنگی در کنار محرومیت زدایی دانست و تصریح کرد: اگر ما جوانان را در این میدان جنگ نرم دشمن رها کنیم بی شک تحت تاثیر گسترده رسانه‌های غرب قرار خواهند گرفت اما در ایام فراغت بهترین فضایی که می تواند آنان را بسازد اردوهای جهادی است.

پاسدار رضایی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی می تواند محل تلفیق و ادغام دو موضوع اقتصاد و جوانان باشد، گفت: اردوهای جهادی از ابتدا تا انتها با درک و آشنایی با مشکلات همراه هستند و جوانان از همان ابتدای کار شناسایی در سطح مناطق مشکلات را درک کرده و با آنها همراه می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات