رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران گفت:در نظر گرفتن مصلحت مردم باید در اولویت برنامه ریزیهای اقتصادی کشور باشد.
کد خبر: ۸۸۹۶۴۴۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران در دیدار با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه باید به جای سود رضایت و مصلحت مردم را در نظر بگیریم ولو اینکه نارضایتی ایجاد کند گفت: در بلند مدت این شیوه نتایج خوبی به همراه خواهد داشت و برنامه ریزی های در زمینه اقتصادی باید براین اساس شکل بگیرد.
غلامحسین شافعیان که به همراه روسای اتاق بازرگانی سراسر کشور از امروز میهمان کهگیلویه و بویراحمد هستند با بیان اینکه هم اکنون ملاحظات سیاسی جایگزین دیده شدن امکانات و ظرفیتهای محلی شده است ادامه داد:باید توسعه منطقه ای در اقتصاد کشور درنظر گرفته شود.
وی توسعه متوازن در نقاط مختلف کشور را راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی عنوان کرد و افزود:لازمه این کار استفاده از امکانات محلی استانها است و باید دیوار قطور قدرت مرکزی شکسته شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران نگاه هزینه ای به استانداران را نگاهی غلط خواند و گفت: با تنوع طبیعی ، قومیتی و ظرفیت های متفاوت استانها نمی توان برای همه یک نسخه واحد نوشت و باید برنامه های محلی تدوین و در سطح ملی پیوند داد  وگرنه توسعه اقتصادی به دست نمی آید.
 رئیس اتاق بازرگانی استان هم در این دیدار با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد حامی واقعی حوزه سرمایه گذاری و بخش خصوصی است، گفتآ: یت اله ملک حسینی همواره با تحلیل‌های علمی خود در زمینه آُسیب های فرا روی  اقتصاد، راهکارهای لازم برای برون رفت از مشکلات این حوزه  را ارائه کرده است .
جبار کیانی با بیان اینکه اتاق بازرگانی استان جزو  جوان ترین اتاق های بازرگانی ایران است افزود:تلاش می‌کنیم در این دو روز ، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان را معرفی وسرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در این استان جذب کنیم .
گردهمایی روسای اتاق بازرگانی سراسر کشور به مدت دو روز به میزبانی اتاق بازگانی استان در یاسوج از امروز آغاز شد و طی این مدت،درخصوص ظرفیتهای بالقوه استان و نحوه استفاده و بالفعل درآوردن این پتانسیل ها تبادل نظر خواهد شد.
ارسال نظرات