مسئول سابق سازمان بسیج حقوقدانان در گفت و گو با «بسیج»:

هجمه ها برعلیه سپاه و بسیج به دلیل اثرگذاری این نهادهاست

بهادری با اشاره به نقض موثر سپاه و بسیج در محرومیت زدایی و سازندگی کشور گفت: هجمه های فراوان علیه سپاه و بسیج به دلیل اثرگذاری این نیروهای مردمی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۸۹۶۴۹۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
علی بهادری مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش موثر سپاه و بسیج در محرومیت زدایی و مقابله با استکبار گفت: سپاه پاسداران و بسیج سازندگی در عمران و آبادانی روستاها بوده و بسیج سازندگی حضور مؤثری در محرومیت زدایی و برچیده شدن فقر از چهره محرومان جامعه را همواره بر دوش داشته است و به همین دلیل شاهد هجمه های فراوان استکبار بر علیه سپاه و بسیج هستیم، چرا که این نهادهای انقلابی توانسته اند به طور موثر عمل کنند.
 
وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با وجودی که یک نیروی نظامی به شمار می رود در سایر حوزه ها نیز نقش بارزی در ارائه ی خدمات داشته است، افزود: مردمی بودن نیروهای سپاه باعث احساس نزدیکی مردم با این نهاد مقدس شده است.
 
بهادری با بیان اینکه سپاه پاسداران در سایه بسیج سازندگی به تلاش در راه محرومیت زدایی پرداخته است، تصریح کرد: سپاه در راستای محرومیت زدایی با تربیت نیروهای متخصص و متعهد و به کارگیری این نیروها باعث محروحیت زدایی و سازندگی در کشور شده است و ان شالله که روز به روز شاهد اثرگذاری بیشتر این نیروهای انقلابی بر کشور باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار