کرباسچی و ابطحی و رفقا مهمانان شبكه خبر

حضور مفسدین اقتصادی و امنیتی و توهین کننده به مدافعان حرم در تلویزیون

دوشنبه شب شبكه خبر برنامه‌اي با موضوع چينش كابينه دوازدهم داشت و در كمال تعجب دو مهمان تلفني اين برنامه، يكي غلامحسين كرباسچي، شهردار اسبق تهران و محكوم اقتصادي پرونده معروف دهه 70 و توهین کننده به شهدای مدافع حرم بود و ديگري محمدعلي ابطحي، رئيس دفتر خاتمي و از محكومان امنيتي فتنه 88 بودند.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۱۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵


به گزارش  سرویس بسیج پیشکسوتان خبرگزاری بسیج،  حضور تلفنی محمد علی ابطحی رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت اصلاحات و از محكومان امنيتي فتنه 88  در برنامه گفت و گوی زنده شبکه خبر باعث تعجب او و برخی از مخاطبان تلویزیون شد. ابطحی در این برنامه که درخصوص بایسته های کابینه دوازدهم بود، گفت: اخبار من از کابینه دوازدهم پراکنده و غیررسمی است اما شنیده ها حاکی است که اعضای پیشنهادی چندان امیدوارکننده نیست، ما امیدواریم کابینه دوازدهم براساس وعده های انتخاباتی دکتر روحانی شکل بگیرد. پس از پخش این برنامه برخی از کانال های تلگرامی به نقل از ابطحی نوشتند: «خود من بیشتر از شما تعجب کردم، در شبکه خبر با من مصاحبه زنده کردند. در مورد کابینه!» رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت اصلاحات همچنین در کانال تلگرامی اش با انتشار بخشی از فیلم سخنانش در تلویزیون نوشت: «دل نگرانی من از چینش کابینه. صدای بخشی از مصاحبه من با شبکه خبر تلویزیون ایران! آره شبکه خبر خودمان به مولا!»

 

اینکه دلیل دعوت از این دو مفسد اقتصادی و امنیتی در برنامه زنده سیاسی چیست، مشخص نیست ولی  هفته گذشته با حکم معاون سیاسی سازمان صداوسیما، «امیر علی ملکی» مدیرکل برنامه‌های سیاسی به عنوان مشاور معاونت سیاسی و «محمدرضا قنبری» به سمت مدیرکل برنامه‌های سیاسی منصوب شد. قنبری پیش از این مدیریت گروه سیاسی شبکه یک سیما را بر عهده داشت. همچنین رئیس خبرگزاری صدا و سیما نیز در حکمی «ابراهیم شکوری» را به‌ عنوان مدیرکل اخبار داخلی رسانه ملی منصوب کرده بود.

 

هنوز مشخص نیست آیا دعوت از چهره های جنجالی و نامعتبر در برنامه های تلویزیونی  با تغییرات هفته گذشته معاونت سیاسی صداوسیما مرتبط است یا خیر؟ اما حضور این دو مفسد اقتصادی و امنیتی باعث نگرانی و تاسف از عملکرد صدا و سیما دارد.

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار