خبرهای داغ:

برگزاری نشست روشنگری فصلی در ناحیه عشایری

نشست روشنگری فصلی حوزه حضرت فاطمه(س) ناحیه عشایری بخش سرفیروزآباد برگزارگردید.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۱۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، نشست روشنگری فصلی حوزه حضرت فاطمه(س) با موضوع زن، عفاف، تهاجم فرهنگی و استعمار باسخنرانی فرمانده ناحیه عشایری  سرهنگ  هزار خانی در جمع پرشور خواهران بسیجی بخش سرفیروزآباد برگزارگردید.

 

 سرهنگ هزارخانی در این مراسم به تاریخچه ی عفاف و حجاب زن مسلمان در ایران پرداختند و به بیان نقش همیشگی استعمار و نفوذ فرهنگی در مبارزه باحجاب زنان کشورهای اسلامی پرداختند.

 

ایشان در ادامه به اهداف جوامع استعمارگر پرداختد و  به برخی از اهداف در زمینه نابودی هویت اسلامی جامعه، ترویج فرهنگ ابتذال و فساد کشورهای غربی میان جوامع اسلامی، از بین بردن ارزش های اصیل اسلامی از جمله حیا و عفاف و غیرت مندی اشاره داشتند.

 

ایشان همچنین افزودند: کشف حجاب در کشور ما یک حرکت استبدادی علیه فرهنگ و ارزشهای اسلامی و دینی کشور بود. استعمار زن را در جوامع صاحب مهمترین رکن و نقش میدانست که هرگونه آسیب به جایگاه او موجب نابودی سایر ارکان جامعه خواهد بود، با کشف حجاب توسط رضاخان پهلوی به اولین هسته ی جامعه یعنی زنان آسیبهای فراوانی وارد آورد و بیشترین بهره برداری از این موضوع را نصیب خود کرد. اکنون با گذشت سالهايي که از انقلاب اسلامی دشمنان نظام اسلامی ملت را به حال خود نگذاشته اند و با تمام قوا به صورت فرهنگی، نظامی، اقتصادی و سیاسی ما را مورد هجوم قرار داده اند.اما متاسفانه ما هنوز نتوانسته ایم به صورت ریشه ای و بنیادی به مسئله حجاب و پوشش بپردازیم.

 
ایشان در ادامه ضمن تبیین سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)پیرامون مسئله ی حجاب و عفاف به خواهران بسیجی توصیه داشتند که راه شهدا و امام راحل را با پایبندی به ارزش های اسلامی و فراموش نکردن مساله ی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه  ادامه دهند.

ارسال نظرات