حجت الاسلام گواهی در گفت و گو با «بسیج»:

دشمنان بدنبال حذف سپاه و بسیج در عرصه سازندگی کشور هستند

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گفت: نقش اثرگذار سپاه و بسیج در عرصه سازندگی در تقابل با خواسته مستکبران است و بیگانگان به دنبال حذف نقش آفرینی نهادهای انقلابی در عرصه سازندگی کشور هستند.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۲۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
حجت الاسلام گواهی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه در کنار ماموریت فرهنگی و آموزشی بسیج؛ماموریت های بسیاری در عرصه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی به سپاه محول شده است، گفت: بسیج همواره در حوزه های بهداشتی و محرومیت زدایی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که امروز در روستاها در موضوعاتی مانند اشتغال زایی و مهاجرت وجود دارد دولت و مسئولان باید به جد برای رفع بیکاری این قشر از جامعه وارد عمل شوند.

حجت الاسلام گواهی تاکید کرد: امروز سپاه و بسیج در کنار هم طرح هایی خوبی در زمینه محرومیت زدایی اجرا می کنند که ثمرات خوبی برای مردم به ویژه درمناطق روستایی دارد.
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون با بیان اینکه نقش اثرگذار سپاه و بسیج در عرصه سازندگی در تقابل با خواسته مستکبران است، گفت: بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای کشو از ظرفیت های فراوانی برای حضور در عرصه های مختلف از جمله عمرانی و محرومیت زدایی برخوردار است و همواره با انجام کارهای عمرانی نسبت به رفع محرومیت اقدام کرده است و بیگانگان به دنبال حذف نقش آفرینی سپاه و بسیج در عرصه سازندگی کشور هستند.

ارسال نظرات