مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان گفت: امسال برای سومین سال جشنواره ابوذر در استان کردستان در 5 بخش مختلف تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه و عکس خبری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۴۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  اصغر عبدی‌فر مسوول سازمان بسیج رسانه کردستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی استان گفت:  امسال برای سومین سال جشنواره ابوذر در استان کردستان در 5 بخش مختلف تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه و عکس خبری برگزار می‌شود.


وی گفت: این جشنواره با همکاری، دفتر نماینده ولی فقیه، استانداری کردستان، فرهنگ و ارشاد، ستاد احیاء امر به معروف، حوزه هنری، شهرداری و شورای شهر سنندج برگزار می شود که به نفرات اول تا سوم در این جشنواره جوایز نفیسی اهدا و به مرحله ی کشوری راه می یابند.


وی به محورهای این جشنواره نیز اشاره کرد و افزود: نقش مردم در امنیت پایدار، رسانه و آسیب‌های اجتماعی با تاکید بر موضوعات طلاق، اعتیاد و حاشیه‌نشینی، رسانه و امر به معروف، رسانه و شهدا و شعار سال از محورهای این جشنواره در استان خواهد بود.


مسوول سازمان بسیج رسانه کردستان افزود: جنگ نرم، دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی، ماهواره و غیره از دیگر محورهای سومین جشنواره رسانه ابوذر در استان است.


وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره به زودی از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اختتامیه این جشنواره در روز بسیج رسانه برگزار می شود.


وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه سال 96 است گفت: امیدواریم با اطلاع‌رسانی‌های مناسب از طریق مختلف در این دوره شاهد ارسال آثار بیشتری از اصحاب رسانه به این جشنواره باشیم.


وی تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این برنامه‌ها در کنار جشنواره ابوذر بتواند در ترغیب خبرنگاران به تلاش و کار بیشتر در این حوزه کمک کند.


مسوول سازمان بسیج رسانه کردستان از رسانه‌ها به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه نام برد و گفت: رسانه‌ها با تولید محتواهای ارزشی همواره نقش مهمی در آگاه‌سازی جامعه دارند.


وی گفت: برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای می‌تواند نقش مهمی در پویایی هرچه بیشتر رسانه‌ها برای تولید آثار فاخر باشد از این رو توجه به این حوزه در اولویت کاری بسیج رسانه استان قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات