خبرهای داغ:

برگزاری مجمع بسیج شهرستان بویین میاندشت

مجمع بسیج شهرستان بویین و میاندشت در کارگروههای مختلف فرهنگی و اقتصادی به بیان عملکردها، فرصتها و چالشهای پیش روی خود در فضای حقیقی اشاره کردند. کارگروه اقتصادی یکی از کارگروههای این مجمع بود که به همت بسیج سازندگی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۷۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بویین و میاندشت، سرگرد بهرامی فرماندهی ناحیه مقاومت بویین و میاندشت بعنوان سخنران این مجمع بیان داشت:
این مجمع با اعتقاد به رعایت حق تقدم در تولید داخلی و مصرف کالای ایرانی ضمن حفظ و تثبیت نیروی انسانی و فرصتهای ویژه ی کشت و صنعت شهرستان آمادگی دارد در صورت عزم راسخ دولت در توسعه تولید و اشتغال در تدوین برنامه های جامعی که همزمان با خروج این صنعت از رکود ، توسعه پایدار اشتغال در این صنعت را تضمین نماید به دولت محترم یاری رساند.
رهبر فرزانه انقلاب گسترش صادرات و طرف های صادراتی را یکی از الزامات رونق گرفتن تولید ملی دانستند و فرمودند گزارشی که درباره صادرات کشور منتشر شده نشان میدهد، صادرات محدود به چند کشور است. که این خلاف سیاست اقتصاد مقاومتی است. ایشان در زمینه صادرات همچنین فرمودند یکی دیگر از وظایف مردم برای رونق تولید داخلی اثبات حسن عمل و صحت عمل ایرانی از طریق صادرات اجناس کالای مرغوب و جلوگیری از کالای نامرغوب داخلی است.
خوشبختانه تنوع استعدادی ایران در تولید و ارائه محصولات کیفی موجه ترین کشور در امر صادرات است، دولت محترم باید چاره اندیشی کند و با تمهیداتی نواقص گذشته را جبران نماید تا ریسک تولید و اشتغال را کاهش دهد و همانند کشورهای صاحب سهم در بازار جهانی ضمن رفع نیار خود، تولیدکنندگان داخلی خود را به سوی بازارهای صادراتی جهان سوق دهد.

ارسال نظرات