فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) سپاه ناحیه زنجان:
اردوی جهادی منادیان فتح در روستای حاجی سیران با حضور ۴۵نفر از طلبه ها،روحانیون ودیگر اقشار بسیج برای توسعه حرم امامزاده حضرت محمد ابن ابراهیم(ع) از نوادگان امام رضا (ع) در حال مرمت و بازسازی می باشد.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۷۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) سپاه ناحیه زنجان در بازديد از طرح ها و پروژه هاي اردوهاي جهادي منطقه حاج سيران زنجان، ساخت پل.بهسازي مدرسه، ساخت خانه محروم، كلاس هاي آموزشي، گفت: اردوی جهادی منادیان فتح در روستای حاجی سیران با حضور ۴۵نفر از طلبه ها،روحانیون ودیگر اقشار بسیج برای توسعه حرم امامزاده حضرت محمد ابن ابراهیم(ع) از نوادگان امام رضا (ع) در حال مرمت و بازسازی می باشد.

ابوالفضل طهماسبی افزود: این اردوها با حضور جهادگران از شهرهای مختلف کشور از جمله شهرستان زنجان ،قم و دیگر استان ها در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت:اردوی جهادی جهادگران در روستای حاج سیران بیش از 10 روز است که در حال برگزاری است ودر کنار این برنامه‌ها، برنامه‌های فرهنگی نیز در این روستا و روستای بیرون ده از جمله یادواره شهدای روستا و کمک به خانواده‌های محروم کلاس های آموزشی در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه حضور طلبه ها در این اردوها تحت فرمان رهبر معظم انقلاب می باشد، تصریح کرد: زیباسازی مدرسه‌در روستای ورمزیار زنجان از دیگر برنامه‌های اردوهای جهادی است، در روستای بیرون ده یک پل بین روستایی به نام شهید سلطانی افتتاح می‌شود.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به اینکه گروه های جهادی در پایگاه های مقاومت بسیج باهدف محرومیت زدایی از روستاها در نوبت برای اعزام به مناطق می باشند، گفت: تا به امروز استقبال از این اردوها خوب بوده و عرصه‌ها و مصالح باید از سوی ما تامین شود و مصداق بارز آتش به اختیار در اردوهای جهادی و محرمیت‌زدایی نمود دارد.

وی از قرارگاه پیشرفت وآبادانی که از اسفند سال گذشته کلید خورده است خبرداد و افزود: 20 پروژه که بیشتر آنها آبرسانی و کمک به تامین آب شرب سالم روستاها بوده در منطقه قره‌پشتلو است اقدام خواهیم کرد.

طهماسبی اظهار داشت: با کمک ارگانها و سازمانها محرومیت زدایی در روستاها را نه به حد صفر بلکه در این راستا کمک حالشان باشیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها چون ساخت پل در روستاهایی چون بهرام بیک زنجان نیز آغاز می‌شود، گفت: ما در سه تا چهار عرصه فعالیت خواهیم کرد که حوزه عمران و زیرساخت، حوزه سلامت و تغذیه، حوزه فرهنگی و حوزه کمک به اشتغال پایدار روستاییان است.

وی با اشاره به اینکه قره پشتلو طبق نظر وزارت کشور محرومترین منطقه در سطح کشور است، خاطر نشان ساخت: به 200دانش آموز با اهدائ نوشت افزار در منطقه قره پشتلو در شهریور ماه کمک خواهیم کرد.

ارسال نظرات