عملیات مرصاد کمین گاه منافقان بد سیرت و بدتر از کفار بود/منافقان آرزوی فتح سه روزه تهران را برای همیشه به گور بردند

حجت الاسلام خالقپرست گفت: وقتی قطعنامه ۵۹۸ از طرف امام (ره) بعنوان یک جام زهر پذیرفته شد، رژیم بعث عراق با همکاری منافقین یورش دوباره ای را به طرف مرزهای ما آغاز کرد.
کد خبر: ۸۸۹۶۵۷۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام خالقپرست امام جمعه شهرستان اشتهارد با اشاره به فرا رسیدن سالروز عملیات مرصاد، بیان داشت: عملیات مرصاد کمین گاه منافقان بد سیرت و بدتر از کفار بود.


عملیات مرصاد کمین گاه منافقان بد سیرت و بدتر از کفار بود/منافقان آرزوی فتح سه روزه تهران را برای همیشه به گور بردند


وی در ادامه با بیان این مطلب که همه باید جنایت های منافقین را به یاد داشته باشند، توضیح داد: وقتی قطعنامه ۵۹۸ از طرف امام (ره) بعنوان یک جام زهر پذیرفته شد، رژیم بعث عراق با همکاری منافقین یورش دوباره ای را به طرف مرزهای ما آغاز کرد.


وی در ادامه افزود: یکی از این حمله های تجاوز کارانه عملیات فروغ جاویدان منافقین بود که با فرصت طلبی که ایجاد شد از مرزهای غربی در استان کرمانشاه از کرند و اسلام آباد غرب تا گردنه حسن اباد را پیش آمدند و مرتکب جنایات زیادی شدند.


حجت الاسلام خالقپرست اظهار داشت: خدا رحمت کند سردار سرافراز شهید سر لشگر شهید صیاد شیرازی را که همچون عقاب بالای سر این کوردلان آمد وبا حضور نیروهای مردمی که واقعا حماسه دیگری آفریدند و این منافقین کوردل را تار و مار کردند و کاری کردند تا این کور دلان آرزوی فتح سه روزه تهران را برای همیشه به گور ببرند.


منبع: تات خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار