مسؤل گروه جهادی منادیان فتح:

به همت خیرین ۲۸میلیون تومان برای پروژه های جهادی پول جمع آوری شده است

به همت خیرین ۲۸میلیون تومان برای پروژه های جهادی پول جمع آوری شده است و این مبلغ فقط فقط از خیرین جمع آوری گشته و دستگاه های دولتی در آن دخیل نبودند.
کد خبر: ۸۸۹۶۶۰۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسؤل گروه جهادی منادیان فتح در بازديد از طرح ها و پروژه هاي اردوهاي جهادي منطقه حاج سيران زنجان، ساخت پل.بهسازي مدرسه، ساخت خانه محروم، كلاس هاي آموزشي، گفت: چهار طرح در روستای بیرون ده شامل ساخت پل ساخت غسال خانه، همکاری با میراث فرهنگی در توسعه و بهسازی امامزاده این روستا وبهسازی و دیوار نویسی غسال خانه و مدارس و به خانه های محروم که نیاز به لوله کشی و یا کاشی کاری و مرمت وتعمیر در این روستا در حال اجرا می باشد.

بهزاد طارمی از نفرات برگزیده در روستای بیرون ده خبر داد و افزود: ۲۲نفر در این روستا مشغول به کار می باشند که شامل دانشجو وطلبه می باشند.

وی اظهار داشت:در این روستا تا کنون هشت روز فعالیت داشته اند و طی سه روز آینده کار خود را به اتمام می رسانند.

طارمی از مشکلات عمده در این طرح را عدم همکاری ادارات وسازمان ها دانست وگفتمسؤلین با وجود نیروی انسانی رایگان همکاری لازم را با گروه های جهادی نمیکنند.

مسؤل گروه جهادی منادیان فتح اظهار داشت با بیش از ۵۳دستگاه اجرایی نامه نگاری هایی که صورت گرفته تنها یک میلیون تومان هزینه برای این طرح اختصاص یافته است.

وی افزود:به همت خیرین ۲۸میلیون تومان برای پروژه های جهادی پول جمع آوری شده است و این مبلغ فقط فقط از خیرین جمع آوری گشته و دستگاه های دولتی در آن دخیل نبودند.

طارمی خاطر نشان کردافرادی که از شهر های دیگر کشور آمده اند بدون هیچ چشم داشتی و بدون هزینه به این اردوهها آمده اند به نحوی که حتی هزینه رفت و آمد خود را از هزینه سخصی می دهند.

وی افزود: در ارمغانخانه مزار شهدای آن روستا و دوشهید گمنام تدفین شده است که بنا بر عدم رسیدگی ها احشام از روی سنگ مزار این شهدا رفت وآمد میکنند و احترام به شهید حفظ نمی شود.

بهزاد طارمی از مشکلات عمده روستا را بیکاری جوانان برشمرد و خاطر نشان کردبهترین کار که می تواند از سوی نهاد ها انجام گیرد ایجاد شغل برای جوانان می باشد.

طارمی از بهسازی و مرمت امامزادگان در روستای بیرون ده خبر داد و افزود به همت گروه جهادی و میراث فرهنگی این مرمت و بهسازی صورت می گیرد و پس از اتمام کار امید این را داریم که این روستا توریستی شود.و در آمد روستا چند برابر شود.

مسول گروه جهادی منادیان تصریح کردپل روستای بیرون ده با ابعاد سه در شش متر با حضور ۱۲به بهره برداری رسیده است که برای این پول سه میلیون تومان هزینه شده است که به غیراز مصالح همه کارهای این پل رایگان صورت گرفته است.

ارسال نظرات