خبرهای داغ:
مدیر تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی:
مدیر تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: قریب به 200 نفر دانش آموزان شرکت کننده در طرح یاوران ولایت بهترین ها و نخبگان هر مدرسه ای هستند و از نظر علمی، اخلاقی، عفاف و حجاب، این دانش آموزان توسط مربی ناحیه صالحین و فرمانده حوزه خودشان مصاحبه شدند.
کد خبر: ۸۸۹۶۶۲۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

حجت الاسلام صدیقی پور صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی (ویژه دختران) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: هدف از این دوره تربیت فرماندهان واحد مقاومت پیشگام برای اجرای برنامه های بسیج در مدارس است.

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی در این دوره تدارک دیده شده عنوان کرد: سه روز اول دوره کلاس دارند و دو روز آخر دوره کارگاهی است. موضوعات و مباحث شامل احکام، بصیرتی و فضای مجازی است و بحث های کاربردی که برای مسئولیتشان در آینده به کار می آید تدریس خواهد شد.

مدیر تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش آموزی افزود: هر روز فوق برنامه هایی داریم امشب بعد از زیارت مزار شهدا، از توانبخشی حضرت علی اکبر دیدار دارند یک روز هم زیارت زینبیه کاهی داریم.همچنین یک روز برنامه بازدید از موزه را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برآورد ما این است که صد نفر به دوره می آیند، آموزش های کاربردی را می بینند و آخر دوره هم آزمون گرفته می شود. اگر نمره قبولی را کسب کردند بعد از آن گواهی صادر می شود و بعد هم حکم تحویل آنان می شود و از اول مهر به عنوان فرمانده واحد مقاومت مدارس خودشان تا آخر سال ایفای نقش می کنند.

صدیقی پور با بیان اینکه اینها بهترین ها و نخبگان هر مدرسه ای هستند و از نظر علمی، اخلاقی، عفاف و حجاب، افزود: این دانش آموزان توسط مربی ناحیه صالحین و فرمانده حوزه خودشان مصاحبه شدند.

وی با بیان اینکه این دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم هستند ادامه داد: 14 نفر مربی داریم که موضوعاتشان را در قالب کلاس و کارگاه ارائه می دهند.

مدیر تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش آموزی استان ابراز داشت: امسال بناست این دوره پنج روز اینجا به صورت متمرکز و استانی برگزار شود و در طول سال نیز یک دوره یک روزه هم خواهد بود تا ما یک خروجی از ماه عسل این دوره و روند اجرای برنامه هایشان را در طول سال بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها