سرپرست کاروان خادمان اعزامی امام رضا (ع) به یزد گفت: خادمیاران امام رضا (ع) خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.
کد خبر: ۸۸۹۶۶۵۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام روح‌الله امانی‌پور در جشن میلاد امام رضا (ع) که با حضور خادمان آن حضرت و محمدصالح جوکار رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد در حسینیه قائمیه برگزار شد، اظهار داشت: عشق به امام رضا (ع) و خادمان حضرت رضا (ع) از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه افرادی که علاقه و عشق به امام رضا (ع) دارند در تمام دنیا عشق خود را بیان می‌کنند، گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های عاشقان و دوستداران امام رضا (ع) خدمت به بندگان خدا و شیفتگان ائمه اطهار (ع) است.

سرپرست کاروان خادمان اعزامی امام رضا (ع) به یزد با بیان اینکه خادم‌یاران امام رضا (ع) خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارد.

امانی پور به بازدید از یک خانواده فقیر شش نفره در یزد اشاره کرد و گفت: امروز با این خانواده که در یک اتاق کوچک زندگی می‌کردند دیدار کردیم، خانواده‌ای که غیر از یارانه هیچ درآمدی ندارند و سرپرست خانواده هم به دلیل بیماری دو سال خانه‌نشین شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این خانواده، خانواده‌های دیگری هم در این سفر مورد بازدید قرار گرفتند و خادمان آستان قدس رضوی با آن‌ها دیدار کردند، خانواده‌هایی که با مشکلات بسیار زیاد اقتصادی و فقر روبرو هستند.

در این مراسم، خادمان آستان قدس رضوی با اهدای یک تابلو مزین به تصویر بارگاه ملکوتی علی بن موسی رضا (ع)، از زحمات محمدصالح جوکار رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد تجلیل کردند.

ارسال نظرات