مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد

مشاوره رایگان حقوقدانان بسیجی اراکی

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک از برگزاری اردوی یک روزه بسیج حقوقدانان ناحیه مقاومت بسیج اراک در شهر کارچان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۶۶۷۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲

سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک، در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری اردوی یک روزه بسیج حقوقدانان این ناحیه خبر داد و گفت: این اردوی یک روزه در راستای رسالت‌های بسیج حقوقدانان و به منظور ارائه خدمات حقوقی به مناطق محروم با حضور یک تیم 10 نفره برگزار شد.

وی افزود: این تیم که متشکل از وکلای دادگستری اعم از برادر و خواهر بودند با حضور در جمع مردم شهر کارچان از توابع شهرستان اراک اقدام به ارائه خدمات مشاوره‌ای در عرصه حقوقی به متقاضیان کرده و در کنار آن با بیان مشکلات عمده در حوزه‌های حقوقی و قضایی نسبت به آگاه‌سازی خانواده‌ها اقدام کردند.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: 62 نفر از مردم این شهر از مشاوره و راهکارهای حقوقی این گروه جهادی بهره‌مند شدند.

سرهنگ پاسدار قادری ادامه داد: با توجه به استقبال اهالی و مردم از برگزاری این قبیل نشست‌ها و ارائه مشاوره‌های راهگشا، در آینده پیگیری جلساتی از این دست را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات