خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

رسانه‌ها ظرفیت بسیار خوبی برای تبلیغ فرهنگ دینی در جامعه هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و نمایندگان تشکل های رسانه ای با بیان اینکه رسانه‌ها ظرفیت بسیار خوبی برای تبلیغ فرهنگ دینی در جامعه هستند، گفت: اگر اهمیت رسانه امروز برای مردم و مسئولان تبیین نشود، قطعا جامعه از این ظرفیت عظیم محروم خواهد ماند.
کد خبر: ۸۸۹۶۶۹۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور افزود: رسانه مانند ظرفی عمل می‌کند که هر قشر از جامعه به اندازه نیاز خود می‌توانند از آن استفاده کنند و بر اساس درخواست‌های خود، مسیر پیش روی رسانه‌ها را تعیین کنند.

وی تاکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعامل رسانه‌ها با دستگاه‌های دینی حمایت می‌کند.

محمدپور همچنین با بیان این که رسانه‌های غیررسمی امروزه وسعت و تاثیرگذاری زیادی دارند، اظهارداشت: باید رسانه‌های غیررسمی را هم جدی گرفت و از آن‌ها استفاده بهینه کرد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در ادامه اظهار کرد: میان تبلیغ و رسانه سنخیتی وجود دارد که ما باید به این رابطه و سنخیت به عنوان ظرفیت توجه کنیم.

حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، افزود: رسانه‌ها ظرفیت بالقوه‌ای هستند که می‌توان به وسیله‌ آن‌ها در مورد تبلیغ فرهنگ دینی و اسلامی گام‌های محکم و مهمی برداشت.

وی خاطرنشان کرد: چیزی که در رسانه‌ها مشاهده می‌شود انتقال و اطلاع‌رسانی اخبار روزمره است اما قطعا می‌توان در کنار این اخبار مباحث روز دینی را نیز برای مخاطبان ارائه کرد.

حجت الاسلام حسینی همچنین از ضرورت تبلیغ دینی در شبکه ها و رسانه‌های مجازی خبر داد و اعلام داشت: در کشور ما میلیون‌ها کاربر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وجود دارد ولی استفاده بهینه‌ای از آن‌ها نمی‌شود و به نظر می‌رسد ضرورت دارد که روی موضوعات فرهنگ دینی در شبکات اجتماعی بیشتر کار کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار