فرمانده پلیس راه مازندران:

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان طی روزهای پایانی هفته جاری.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۱۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت 6 صبح یکشنبه 15 مردادماه از محورهای کندوان، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 جمعه 13 مردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 18 روز جمعه تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی، خاطر نشان کرد: در محور هراز تردد تریلرها در این محور ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه و از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از این محور ممنوع است.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز شنبه 14 مردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا ساعت 24 همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن محدوده مشا به صورت یکطرفه است.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: در محور سوادکوه تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز شنبه 14 مردادماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

قدمی همچنین از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 جمعه 13 مرداد تا ساعت 23 آن روز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد خبر داد.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه ازساعت 18 جمعه13 مرداد تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

قدمی افزود: تردد وسایل نقلیه ازساعت 12شنبه 14 مرداد تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه 15مرداد از میدان امیرکبیر به سمت مازندران ممنوع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار