با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران توانستیم گام‌های قابل توجهی داشته باشیم

سیدحسن میری‌قلعه سری در جلسه شورای اداری بازرسی کل مازندران، میزان حجم کار در استان مازندران را وسیع و سنگین دانست و اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران توانستیم گام‌های قابل توجهی در جهت اهداف سازمانی برداشته و با افتخار از دوران خدمت یاد نماییم.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۲۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی بازرسی کل مازندران، سیدحسن میری‌قلعه سری در جلسه شورای اداری بازرسی کل مازندران، میزان حجم کار در استان مازندران را وسیع و سنگین دانست و اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران توانستیم گام‌های قابل توجهی در جهت اهداف سازمانی برداشته و با افتخار از دوران خدمت یاد نماییم.

وی تحقق مبارزه با فساد را در گرو تحقق اصلاح امور دانست و افزود: علت کثرت پرونده‌ها در محاکم قضایی به جهت عدم توجه کافی به موضوع پیشگیری بوده و معتقدم اگر پیشگیری به‌درستی انجام شود اصلاح امور و در نتیجه مبارزه با فساد را در پی دارد.

سرپرست بازرسی کل امور جهاد کشاورزی و محیط زیست سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حق نظارت قوه قضائیه نسبت به حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اداری (به موجب اصل ۱۷۴ قانون اساسی) یادآور شد: سازمان بازرسی که عهده‌دار این وظیفه است می‌تواند با رویکرد پیشگیرانه و اصلاح امور، مبارزه با فساد را از زیربنا محقق سازد.

وی پنهان کردن تخلفات و سندسازی کردن مدیران را نتیجه رویکرد مجازات محور و اصلاح امور را نتیجه رویکرد پیشگیرانه و اصلاح امور دانست و خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی می‌خواهد تا مدیری متهم نشود نه اینکه مدیران مجرم شده را معرفی کند.

بازرس کل مازندران نیز تأکید کرد: برای موفقیت باید اقدامات مؤثر گذشته را ادامه و راه‌های نرفته را با قدرت و اتکا به قانون طی کرد.

محمد حسن اسدی کیاپی، حضور سرپرست بازرسی کل امور جهاد کشاورزی و محیط زیست سازمان بازرسی کل کشور را موجب خیر و برکت برای استان دانست و ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همت همکاران و کمک می‌توانیم استان مازندران را در کشور بیش از پیش معرفی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار