آمد و شد خودروها در محور هراز به سمت شمال نیمه‌سنگین و همچنین از محدوده گزنک به لاسم به‌صورت سنگین است.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۲۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگویی در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محور کندوان به‌صورت مقطعی به سمت شمال نیمه‌سنگین است.

وی بیان کرد: آمد و شد خودروها در محور هراز به سمت شمال نیمه‌سنگین و همچنین از محدوده گزنک به لاسم به‌صورت سنگین است.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: همچنین آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه و سمنان ـ مازندران نیز به‌صورت پرحجم و روان است.

این مسؤول با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه از روز گذشته در محورهای مازندران آغاز شد و تا روز شنبه ادامه دارد، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنج شنبه 12، جمعه 13 و شنبه 14 مرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

قدمی یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روز شنبه 14 مردادماه امسال از آب اسک به سمت رودهن محور هراز به‌صورت یک‌طرفه است.

وی به یک طرفه شدن محورهای هراز و کندوان اشاره کرد و گفت: محور کندوان از ساعت 18 تا 23 روز جمعه 13 مردادماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: محور کندوان از ساعت 15 روز شنبه 14 تا ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه 15 مرداد ماه امسال مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول تصریح کرد: تردد انواع تریلی به جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روز شنبه 14 مرداد ماه امسال از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

قدمی با تأکید بر رعایت مطمئنه هنگام رانندگی، خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته چند مورد تصادف منجر به فوت به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه داشتیم که لازم است به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند.

وی بیان کرد: موضوع دیگر توجه رانندگان را تابلوها و علائم راهنمائی و رانندگی است چرا که زبان گویای پلیس محسوب می‌شوند.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها