دولت امریکا با تمام توان به دنبال تحقق اهداف از بین برندگی نظام جمهور ی اسلامی است که با ورود افراد نفوذی ، غرب زده ، سست بنیان و البته مدیران خوش خدمت در راس ایران این مقدمات به خوبی برای قرص شدن جای پای امریکایی ها تلاش کرده اند.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۳۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛رضا اسماعیل کاخ، استاد دانشگاه و کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص خصومت امریکا با ایران بیان داشت: سالیان طولانی و متمادی است که آمریکا دشمن قسم خورده اسلام برای شکست کشورهای اسلامی و انقلابهای آنان تلاش های مضاعفی می کند، امریکا بعد از به قدرت رسیدن و تبدیل شدن به یک ابر قدرت تصمیم به استعمار کشیدن کل جهان با جنگ و خونریزی کرد.

وی با اشاره به خیانت و دشمنیهای امریکا بر علیه مردم ایران ابراز داشت:کمکهای نظامی امریکا به عراق در جنگ علیه ایران، استفاده از انواع سیاه زخم ها، سلاحهای شیمیایی و میکروبی، کمکهای اطلاعاتی و مهمتر از همه تحریمهای همه جانبه، ولی نتوانست و عقده ای تر شد، اکنون نیز درعراق، یمن، سوریه و حتی لبنان و فلسطین و افغانستان به ایجاد گروههای چون داعش القاعده و…. به تخریب کشور ها با بهانه عدم رعایت حقوق بشر ، دستاوردهای هسته ای و غیره به دنبال جنگ افروزی و فروش تسهیلات نظامی خویش است، اما تا به حال مشاهده و حتی بیان نشده است که امریکا فرمول ساخت یک تجهیز نظامی و یا بازدید ازکارخانه ساخت اسلحه را به کسی داده باشد ؟؟

کینه شتری امریکا از ایران

این استاد دانشگاه در ادامه در خصوص کینه شتری امریکا گفت: حالا چنین کشوری چطور می تواند به تعهدات خودش در برجام عمل نماید در حالی که کینه شتری بین مسئولان امریکایی از ایران  به حدی جدی است که اگر توان و دفاع نظامی ایران و پیشرفت وی در عرصه نظامی نبود، بی شک ایران هم به کشوری چون مصر، عراق، سوریه و افغانستان تبدیل می شد، لذا این نوع تفکر امریکایی پوچ و غلط است، ایران اسلامی نیز بعد از ۳۸ سال انقلاب اسلامی توانسته رشد به سزایی درعرصه دفاعی داشته است و خود مختارعمل کرده است.

وی برجام را پازلی از بازی امریکا دانست و اظهار داشت: برجام که توسط دولت یازدهم به مذاکره رسید و با تصویب ۲۰ دقیقه ایی در مجلس به مرحله اجرا درآمد از سوی آمریکاییها بزرگترین دستاورد بود زیرا کاری را که در طول ۲۰ سال و ترور انواع شخصیت ها و دانشمندان هسته ایی در ایران نتوانستند به پیروزی برسانند با مذاکره و گرفتن امتیازات ویژه ای توسط تیم مذاکره کننده غرب زده ایران بدست آوردند لذا این امر که امریکا دلسوز ایران است غیر طبیعی است.

اسماعیل کاخ همچنین در ادامه تسریح کرد: اکنون بعد از برجام و رسیدن به اهداف خویش، بعد از انرژی هسته ایی به دنبال تحریم های جدید و افراد جدید رفته و تسلیحات نظامی ایران را نشانه رفته اند تا از روش خنثی سازی  سیستم دفاعی و نظامی ایران را نیز به درک واصل کنند و پای خودشان را برای اداره ایران و تغییر نظام محکم کنند.

وادادگی دولتی و حضور جاسوسان در آن یک خطر برای نظام اسلامی

وی افزود: لذا این عوامل نشان میدهد دولت امریکا با تمام توان به دنبال تحقق اهداف از بین برندگی نظام جمهور ی اسلامی است که با ورود افراد نفوذی ، غرب زده ، سست بنیان و البته مدیران خوش خدمت در راس ایران این مقدمات به خوبی برای قرص شدن جای پای امریکایی ها تلاش کرده اند.

این کارشناس مسایل سیاسی در تسلیحات نظامی را حق ایران دانست و بیان کرد: به نظر می رسد برخی در داخل به جای خدمت به ایران و نظام اسلامی، برعکس به دنبال خوش خدمتی و دم تکان دادن برای ارباب امریکاییشان هستند، این کار باعث به باد دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی میشود، امروز ده شخصیت برتر سپاه را تحریم میکنند و فردا بازدید از مراکز نظامی را فریاد می زنند با این بهانه که اگر اجازه ندهید برجام را نقض کرده اید و بعد از آن هم به بهانه نقض دوباره ایران را تحریم کنند، لذا این وادادگی دولتی که حضور جاسوسان و نفوذیان در اندیشه غرب پرستی مسوولانش موج می زند، تنها هدفشان از بین بردن نظام اسلامی ایران است و این یک یک خطر است.

وی در پایان گفت: تجربه هسته ایی ایران و بازدید های پی در پی سازمان ملل و انرژی اتمی تنها منجر به برچیدن این علم شد، لذا نباید اجازه داد از تسهیلات نظامی ایران هم بازدید گردد، زیرا تجهیزات نظامی باید برای دفاع یک کشور محرمانه بماند و نباید ملعبه دست باشند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ارسال نظرات