فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: سال گذشته در روستای امان آباد در مجموع 350 میلیون تومان تسهیلات اقتصادمقاومتی پرداخت شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۳۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به افتتاح طرح‌های اقتصادمقاومتی و تهسیلات پرداخت شده به روستای امان‌آباد از توابع شهرستان اراک گفت: در آستانه میلاد باسعادت امام رضا(ع) یک باب منزل محروم افتتاح و در اختیار این خانواده مددجو بهزیستی قرار گرفت.

وی افزود: این روشندل که از نظر بضاعت مالی در شرایط مناسبی به سر نمی برد سال گذشته سقف منزلش آوار شد که با همت گروه‌های جهادی و بسیجی روستای امان آباد مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: بخشی از هزینه‌ها از سوی مالک وبخشی نیز از سوی خیرین تامین شد. نیروهای بسیجی نیز به حد توان با تلاش و پشتکار کارهای بازسازی را بر عهده گرفتند و مقرر شد که با استفاده از اعتبارات بسیج و کمک خیرین دیگر مشکلات موجود در این ساختمان مرتفع و شرایط رفاه این خانواده فراهم شود.

پاسدار رضایی با اشاره به افتتاح پروژه دیگر در بخش اقتصادمقاومتی گفت: امروز نیز یک طرح اقتصادمقاومتی که از تسهیلات سال گذشته ایجاد شده بود مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این طرح اقتصادمقاومتی که در عرصه کشت گلخانه‌ای است ضمن ایجاد 3 فرصت اشتغالزایی با برداشت روزانه بیش از 100 کیلو محصول خیار درآمد خوبی را حاصل کارآفرین طرح کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: سال گذشته در روستای امان آباد در مجموع 350 میلیون تومان تسهیلات اقتصادمقاومتی پرداخت کرده بودیم که این میزان تسهیلات در عرصه کشت گلخانه‌ای 9 مورد، دو مورد پرورش ماهی و دام سنگین یک فقره پرداخت شده است و برای 30 نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده‌ایم.

پاسدار رضایی بسیج را پرچم‌دار تحقق اقتصادمقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: اگر نگوئیم بسیج تنها نهادی است که در بحث اقتصادمقاومتی گام عملی برداشته است ولی به جرأت می‌توان گفت پرتلاش ترین نهادی است که در این زمینه مصمم وارد میدان شده و با عزم راسخ به پیش می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات