خبرهای داغ:
سرپرست سازمان بسیج فرهنگیان گلستان گفت: این دوره سالی یکبار برگزار می شود که پیش قراول جشنواره علمی مقاله نویسی فرهنگیان کشور است.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۴۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، امیر ناظری سرپرست سازمان بسیج فرهنگیان گلستان ظهر امروز در حاشیه دوره توانمندسازی علمی فرهنگیان بسیجی سراسر استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: این دوره سالی یکبار برگزار می شود که پیش قراول جشنواره علمی مقاله نویسی فرهنگیان کشور است.

وی بیان داشت: سال های گذشته نخست مسابقات برگزار و سپس کارگاه گذاشته می شد که امسال شرکت کنندگان نفرات برتر جشنواره کشوری مقاله نویسی و فرهنگیان در سال 95 و معلمین صاحب قلم هستند که بعد از برگزاری دوره در جشنواره شرکت خواهند کرد.

ناظری افزود: شرکت کنندگان سال گذشته 52 نفر بودند که از این تعداد 8 نفر با کسب امتیاز کشوری جزو نفرات برتر جشنواره شناخته شدند.

سرپرست سازمان بسیج فرهنگیان گلستان با اشاره به اینکه این دوره در غالب 6 ساعت آموزشی که 3 کلاس دو ساعته است، گفت: این کلاس ها شامل سه کلاس تخصصی در زمینه های فضای مجازی، آموزش های ti و سند تحول بنیادین می باشد.

به گفته ناظری؛با رایزنی که با اداره آموزش و پرورش انجام دادیم یک کد ضمن خدمت که ارزش مادی هم برای شرکت کنندگان دارد در نظر گرفتیم و برنامه های بسیج را با آن تلفیق کردیم که در این مکان در حال انجام است.

وی ادامه داد: در پایان این دوره کارنامه و گواهی حضور شرکت در دوره توانمندسازی علمی فرهنگیان بسیجی که به امضاء معاون پرورشی و پژوهشی اداره کل می باشد تقدیم اعضاء می شود.

سرپرست سازمان بسیج فرهنگیان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: امروز شرکت کنندگان برای شرکت در جشنواره علمی مقاله نویسی فرهنگیان کشور که به احتمال زیاد در پاییز برگزار می شود انتخاب و پس از داوری آثار برتر به تهران و در نهایت در سطح کشور مشخص می شوند و مورد تجلیل قرار می گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها