پوستر یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران رونمایی شد

در آیینی با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و هنرمندان تئاتر استان و اهر از پوستر یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران رونمایی شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۷۷۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،  دبیر اجرایی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در این آیین گفت: تاکنون حدود ٢٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که شورای بازرسی این جشنواره بعد از بررسی آن‌ها تا ١٢ مرداد ماه سالجاری نتایج را اعلام خواهند کرد.

احمد رجب پور افزود: از بین این آثار رسیده ١٧٠ اثر از کل کشور بوده و بقیه از تبریز و اهر می باشد که به صورت بازبینی صحنه‌ای خواهد بود و در تاریخ‌های ١٥ تا ١٧ مرداد ماه بررسی آن‌ها انجام می‌شود.

وی همچنین از اجرای آیین‌های سنتی اقوام مختلف ایران در این جشنواره نیز خبر داد و افزود: در نهایت حدود ٢٥ اثر در سالن‌ها، میادین شهر و پارک‌ها به روی صحنه خواهند رفت.

دبیر اجرایی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در پایان از مسئولان و آحاد مردم این شهرستان خواست مانند سال‌های گذشته حمایت خود را از برگزاری این جشنواره ملی انجام دهد تا دست اندکاران این جشنواره بتوانند قدرتمندترر از سال‌های قبل در برگزاری این رویداد ملی در شهرستان اهر قدم بردارند، چرا که شناساندن قابلیت‌های فرهگی، اجتماعی، اقتصادی و ... این شهرستان در این رویداد مهم می‌تواند باعث رونق و توسعه شهرستان باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار