مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی:

جامعه امروز فعالیت بی وقفه قرآنی را می طلبد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات جامعه بخصوص برخی خانواده ها، یکی از راه حل های این مشکلات را ترویج سبک زندگی قرآنی دانست.
کد خبر: ۸۸۹۶۸۴۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حسن استوار آذر با بیان اینکه آیات الهی راه و رسم زندگی اسلامی را می آموزد، گفت: در این وانفسا و مشکلات اجتماعی ترویج فعالیت های قرآنی بیش از پیش طلب می شود.

وی ادامه داد: در این برهه زمانی باید تلاش بی وقفه انجام یابد و در این راستا همه ادارات مسئولیت دارند و مسئولیت ادارات مرتبط نیز بسیار سنگین است.

استوار آذر به جذاب برگزار کردن مسابقات قرآنی اشاره و بیان کرد: باید مسابقات قرآنی به نحو احسن و با جذابیت هایی برگزار شود که در این مسیر اداره اوقاف یکی از ارگان هایی است که این وظیفه خطیر را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: در برگزاری مسابقات قرآنی باید از نکته نظرات صاحب نظران و افراد با تجربه در جهت هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات استفاده کنیم.

استوار آذر برگزاری مسابقات قرآنی را ضروری دانست و افزود: باید در آشنایی با مفاهیم قرآن کریم قدم هایی برداشته شود تا آیات قرآنی در سبک زندگی ملموس شده زیرا این آیات روش های زندگی اسلامی را نشان می دهد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی ضمن تشویق و قدردانی از دستگاه های اجرایی برای برگزاری مراسمات قرآنی گفت: باید در جهت ترویج فرهنگ قرآنی و احیای امر الهی بیش از پیش تلاش شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار