امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب در آیین تنفیذ حکم ریاست جمهوری گفت: مسائل اقتصادی، حفظ وحدت و استکبار ستیزی به عنوان تاکیدات رهبری باید در اولویت دولت باشد.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۱۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد تقی پورمحمدی افزود: بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب، مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه توسط مسئولان مورد اهتمام قرار گیرد.
وی ادامه داد: انسجام و وحدت بین دولت و ملت برای تمامی آحاد جامعه حتی کسانی که به دولت جدید نداده اند به عنوان خلق کنندگان حماسه عظیم مردمی در انتخابات 96، مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: برای حفظ اتحاد ملی در برابر تهدیدات دشمنان و بدخواهان نظام و کشور، مواظب باشیم که حرفی گفته نشود که موجب وارد آمدن لطمه به وحدت ملی شود.
خطیب جمعه مراغه با تاکید بر لزوم حفظ روحیه استکبارستیزی به عنوان یکی از اصول و اولویت های مورد تاکید رهبری گفت: باید با دنیا ارتباط قوی داشته باشیم لیکن همه ما مخالف ارتباط با دولت ها و کشورهایی هستیم که درصدد تسلط و ضربه زدن به کشورمان هستند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: همه آحاد مردم و مسئولان باید برای موفقیت دولت همکاری و همراهی کنند زیرا که موفقیت آن در طرح ها و برنامه ریزی ها، موفقیت تمام ملت است.
وی با اشاره به سالروز حقوق بشر و کرامت انسانی ادامه داد: مدعیان دروغین حقوق بشر در حالی کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم می کنند که چشم خود را به نقض آن در کشورهایی چون عربستان بسته اند و دلیل آن همراهی و تبعیت محض این کشور از استکبار و آمریکاست.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: حقوق بشر واقعی را باید در حقوق اسلامی، کلام نبوی، نهج البلاغه و سخنان و احادیث ائمه معصومین (ع) جستجو کرد.
وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله شیخ فض الله نوری گفت: این مجاهد عالم به دلیل تاکید بر مشروطه مطابق با شرع اسلام به شهادت رسید در حالی که حاضر به تبعیت از کشورهای بیگانه شرق و غرب نشد.
ارسال نظرات