امام‌جمعه موقت ازنا گفت: دولت باید تذکرات رهبری را سرلوحه کار خویش قرار دهند، از انتقادات سازنده استقبال و در کابینه خود از نیروهای انقلابی و دلسوز استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۱۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام صالحی، امام‌جمعه موقت ازنا ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار به همه فعالان عرصه خبر، اظهار داشت: از فعالان عرصه خبر که با فداکاری و ایثار در عراق و سوریه در حال تهیه خبر هستند تا واقعیت‌ها را به مردم اطلاع‌رسانی کنند قدرانی کرد و از خداوند برای شهدای خبرنگار، توفیق مسئلت کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری افزود: باید تذکرات رهبری را سرلوحه کار خویش قرار دهند، از انتقادات سازنده استقبال و در کابینه خود از نیروهای انقلابی و دلسوز استفاده کنند.
حجت‌الاسلام صالحی پیروزی مقتدرانه حزب‌الله در جبهه النصره یک نمونه از توسل به خداوند دانست و گفت: حزب‌الله لبنان با تعداد 1500 نفر نیرو، اسرائیل را به‌زانو درآورد و هم‌اکنون با توسل به پروردگار جنوب لبنان را از لوث النصره پاک کرد.

وی با اشاره به جنایت‌هایی چندساله داعش در موصل و ایجادکنندگان این فرزند نامشروع تصریح کرد: اینان را کسانی به وجود آوردند که در حال تحریف و ترویج فرهنگ غربی و شیطانی در جوامع هستند و می‌خواهند فرهنگ ظلم ستم را با تحریف در جوامع وارد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات