خبرهای داغ:
امام جمعه بناب:

حجاج مبادا با حرکت خود بهانه دست دشمن دهند

امام جمعه بناب در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: امروز تبلیغات منفی علیه ایران و تشیع به اوج خود رسیده است و حاجیان ایرانی باید توجه داشته باشند که حرکات و رفتارهای آن ها بهانه به دست دشمنان ندهد.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۱۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی افزود: از آنجایی که ملت ایران در سراسر دنیا با عزت و عظمت مطرح است، از این رو ملت های دنیا به حجاج ایرانی با دید انسان های نمونه ایرانی و شیعه نگاه می کنند.
وی تأکید کرد: حجاج ایرانی در تمام امور و رفتارهای خود باید طوری حرکت کنند که برای ولایت و نظام جمهوری اسلامیی مایه شرف و افتخار باشند.
حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: تمام دوربین ها به سمت حجاج ایرانی است تا بتوانند از آن ها نقطه ضعفی بگیرند.
امام جمعه بناب همچنین ضمن توصیه های لازم به روحانیون و مدیران کاروان های حج تاکید کرد: سعی کنید با اعمال و رفتار خود الگویی برای شیعه و نظام جمهوری اسلامی باشید.
وی اضافه کرد: زائران بیت الله الحرام باید به سفر حج به عنوان یک سفر معنوی و الهی نگاه کنند.
حجت الاسلام باقری بنابی گفت: کسی که به سفر حج می رود اگر بیدار نشود و خودسازی نکند، سفر مقبولی نخواهد بود.
وی یادآور شد: با مال مخلوط هیچ عبادتی درست و مورد مقبول نیست، بخصوص سفر حج. با مال مخلوط نمی شود احسان و اطعام داد و اعمال طواف را انجام داد.
امام جمعه بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه این شهرستان سالروز ولادت با سعادت امام علی بن موسی الرضا(ع) را تبریک و تهنیت گفت.
حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با بیان ویژگی های فردی امام هشتم، افزود: قرار گرفتن بارگاه شریف آن امام همام در ایران یک نعمت و برکت است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار