خطیب نماز جمعه بیرانشهر گفت: راه نجات مملکت از این بن‌بست اقتصادی فقط اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۲۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام محمد نظری، خطیب نماز جمعه بیرانشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرانشهر با تبریک روز خبرنگار و روز پاسداشت قلم گفت: تنها خبرنگار بیرانشهر از زمان آغاز به کارش واقعاً ارزشی جهادی و انقلابی عمل کرده است.
وی بابیان اینکه بخشداری و مسئولان منطقه از تنها خبرنگار بیرانشهر حمایت نمی‌کنند، افزود:می‌بایست مانند همه‌جا که به خبرنگاران رسیدگی می‌کنند به این خبرنگار پرتلاش نیز کمک کنند اما جالب اینجاست که بعضی از مسئولین از خبرنگار این منطقه درخواست کمک می‌کنند.
وی رشد و ارتقا سطح اطلاعات جامعه را مرهون خدمات سریع و دقیق خبرنگاران دانست و بیان کرد:این قشر در آگاهی بخشی ، شفاف‌سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه تأثیر زیادی دارند.
خطیب جمعه بیرانشهر به تحریم‌های جدید کنگره آمریکا که علیه ایران اعمال کردند اشاره کرد و گفت:این اقدام آمریکا بی‌ادبی و بی‌شعوری سیاسی آن‌ها را پیش از پیش نمایان کرد.
حجت‌الاسلام نظری بابیان اینکه تنها انتظاری که از دستگاه دیپلماسی می‌رود این است که از جایگاه اقتدار جواب آمریکا را بدهد تصریح کرد: با تحریم‌ها جدید یقین حاصل شد که برجام نقض شده است که امیدواریم وزارت خارجه جواب این بی‌شعوری سیاسی را بدهد.
وی با اشاره به اینکه راه نجات مملکت از این بن‌بست اقتصادی فقط اقتصاد مقاومتی است تأکید کرد:بخش بهداشت و درمان بیرانشهر امکانات قابل قبولی ندارد که این خود باعث مشکلات فراوانی در این حوزه برای مردم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات