امام‌جمعه الیگودرز گفت: خبرنگار واقعی کسی است که در انعکاس اخبار رعایت بی‌طرفی را داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۳۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام ارزنده، امام‌جمعه الیگودرز ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش خبرنگاران شهرستان گفت: تلاش خبرنگار انقلابی و متعهد باعث خیروبرکت برای شهرستان می‌شود.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز یک خبرنگار خوب رعایت بی‌طرفی در انعکاس اخبار به همان صورت که واقعیت دارد است و همچنین خبرنگاران باید اخبار خود را از منابع موثق دریافت کنند.
امام‌جمعه الیگودرز با اشاره با تبریک تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری سفارشات ده‌گانه‌ای ازجمله ریشه‌کنی فقر به ریاست جمهوری داشتند که امیدواریم ایشان در جهت تحقق این خواسته‌ها تلاش کنند.

وی بیان کرد: ما انتقاداتی داریم اما دشمن دولت نیستیم و انتظار داریم مسئولین در مقابل انتقادات تحمل خود را افزایش دهند و بجای برآشفته شدن و توهین کردن به منتقدان از انتقادات جهت رفع نقایص استفاده نمایند.
ارزنده با اشاره به سرنوشت برجام و انتقادات دلسوزان از ابتدا تاکنون تصریح کرد: اگر دولت به این انتقادات توجه می‌کرد امروز شاهد این سرنوشت برای برجام نبودیم.
خطیب نماز جمعه الیگودرز عنوان کرد: درزمانی که مقام معظم رهبری بر امضای قرارداد تأکید داشتند و هوشیاری مسئولین را خواستار شدند متأسفانه هیچ‌گونه قراردادی به معنی واقعی به امضاء نرسید و امروز هم با توجه به سرنوشت برجام حاضر نیستند صادقانه از مردم عذرخواهی کنند.
وی با اشاره به موضوع مهم کارآفرینی گفت: امروز‌ همه انتظار دارند پشت‌میزنشین ادارات شوند درحالی‌که مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با امکانات و تسهیلات ویژه جهت آموزش و کارآفرینی دایر شده و خانواده‌ها لازم است جوانان خود را به سمت یادگیری مشاغل هدایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات