آیه الله سیفی با اشاره به مهم بودن خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهداء(ع)، افزود: اربعین نماد قدرت، شوکت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در همه اقطار عالم و دنیا بوده است.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۸۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله اکبر سیفی‌مازندرانی در آیین افتتاحیه دفتر جمع‌آوری نذورات و هدایای موکب خدام‌الحسین (ع) برای زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: افتتاح موکب خدام‌الحسین فریدونکنار از جمله کارهای مهمی بوده که در راستای خدمت‌رسانی به زائران ابا عبدالله حسین (ع) است.

وی با اشاره به مهم بودن خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهداء(ع)، افزود: اربعین نماد قدرت، شوکت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در همه اقطار عالم و دنیا بوده است.

استاد برجسته حوزه‌های علمیه با اشاره به همایش بزرگ و مهم شیعیان سراسر جهان در عراق، تصریح کرد: همایش اربعین یک همایش بزرگ شیعیان در عراق بوده که در مقابل مشرکین، ابرقدرت‌ها و کسانی که با حیله‌های استعماری خود خواستار نابودی جمهوری اسلامی بوده را نابود ساخته است.

سیفی‌مازندرانی به همایش نابودساز حیله استعمارگران اشاره و بیان کرد: اربعین بزرگ‌ترین همایش قدرتی از تشیع در مقابل کفر و استکبار جهانی بوده که مردم فریدونکنار در بزرگداشت، تعظیم و تکریم این همایش بزرگ شریک هستند.

وی ادامه داد: افتتاح موکب خدام الحسین خطه مبارک فریدونکنار در روز میلاد مبارک امام رضا (ع) یک تعهد خیری بوده که در راستای اهداف انقلابی حرکت کرده است.

این جانباز دفاع مقدس با اشاره به اهداف این برنامه، گفت: یکی از اهداف اصلی افتتاح این دفتر، تبلیغ مبانی جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی بوده که امیدواریم در کربلا بتوانیم از زائران سیدالشهداء پذیرایی و هدایت داشته تا موکب فریدونکناری‌ها یک درخشش بسیار روشنی داشته باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها