مسئول اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام خبر داد
پور محمدی گفت: 600نفراز استان ایلام به یادمان های شهدای مرصاد و بازی دراز در استان کرمانشاه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۸۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، حسین پورمحمدی مسئول اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام در خصوص اعزامی راهیان نور استانی و اعزام های خارج از استان  اظهار داشت: خوشبختانه همزمان با سراسر کشور، سازمان اردوی راهیان نور سپاه امیر المومنین (ع)  اقداماتی در راستای برگزاری  مناسب اردوهای راهیان نور  از شهرستان های استان به یادمان های شهداء و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان  انجام داده است  که از جمله آن می توان به اعزام بیش از 1500 در قالب  اعزام های کاروانی  اشاره کرد.
 
وی با بیان اینکه  علاوه بر اعزام استانی کاروانی600نفره متشکل از شهرستان های استان به  کرمانشاه اعزام گردید، خاطر نشان کرد: یادمان های شهدای عملیات مرصاد در شهرستان اسلام آباد و شهدای بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب از مکان های مورد بازدید این کاروان بوده است.
 
مسئول اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام در همین زمینه یادآورشد: بنا به تصمیمات گرفته شده در ستاد راهیان نور استان مقرر گردد در آینده نزدیک کاروانی دیگر از استان ایلام به استان کرمانشاه اعزام شود که شامل خادمین و دست اندرکاران راهیان نور هستند.
 
پور محمدی ضمن با اهیمت دانستن اردوهای راهیان نور خاطر نشان کرد: یک از بهترین راه های شناخت حماسه آفرینی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس رفتن به مناطق عملیاتی و یادمان های شهداء گرانقدر است.
 
وی در پایان تصریح کرد: در دنیای کنونی که جوان و نوجوان ما هدف دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته است راهبان نور علاوه بر آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با دوران طلایی  دفاع مقدس می تواند  در برابر تهاجمات نرم دشمن کار ساز باشد.
ارسال نظرات