خبرهای داغ:

حضور عاشقان خدمت در اسلام آبادغرب

گروه جهادی شهید غلامرضا گل آور در تابستان امسال مشغول فعالیت های عمرانی و خدمات رسانی به روستاییان محروم شهرستان اسلام آبادغرب بوده است.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۰۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، گروه جهادی شهید غلامرضا گل آور یکی از گروه های دانشجویی جهادی شاخص استان کرمانشاه می باشد که در تابستان امسال مشغول فعالیت های عمرانی و خدمات رسانی به روستاییان محروم شهرستان اسلام آبادغرب بوده است.

 

علی همتی  مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اسلام اباد غرب و مسئول گروه جهادی شهید غلامرضا گل اور  در این رابطه گفت: اردوهای جهادی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای استفاده از شور و نشاط انقلابی جوانان مستعد در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی برپا می شود و مهم‌ترین اهداف بسیج دانشجویان از برگزاری اردوی جهادی، تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری و رفع محرومیت‌زدایی است.

 

وی فزود: یک تیم از دانشجویان بسیجی به منظور برگزاری اردوهای جهادی سازندگی به روستاهای اسلام آبادغرب اعزام شدند و به عبادت از طریق خدمت رسانی در اردوهای جهادی پرداختند.

 

همتی خاطرنشان کرد: اثرات معنوی و تربیتی اردوهای جهادی بیشتر از مسائل عمرانی آن است و هدف از این اردوها بعد تربیتی، سازندگی، معنوی و فرهنگی بوده که در بین دانشجویان به مراتب با اهمیت‌تر و مؤثرتر از بعد سازندگی و عمرانی آن است.

 

گفتنی ست؛ شهید غلامرضا گل آور از شهدای والامقام شهرستان اسلام آبادغرب است که مورد توجه  قشر جوان واقع شده و این گروه جهادی بنام این شهید مزین شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار