معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل گفت : در قالب کاروان نور ۲۰هزار و ۸۲۵ نفر در سال ۹۵ از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۱۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل سرهنگ عبدی در جلسه هماهنگی اعزام کاروان های راهیان نور که در فرمانداری اردبیل برگزار شد گفت : اعزام کاروان راهیان نور در سه مرحله صورت می گیرد که در قالب کاروان بسیج محلات ، کاروان دانش آموزی پایه دوم متوسطه و کاروان راهیان دانشجویی همه ساله به مناطق شمالغرب و جنوب اعزام می شوند .
وی افزود : کاروان راهیان نور جزو برنامه های تاثیرگذار در سطح کشور در مقوله ترویج ایثار و شهادت است .
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس ( ع) استان اردبیل گفت : اگر دوران دفاع مقدس نبود انقلاب اسلامی تا به امروز نمی توانست دوام بیاورد و با توطِئه های دشمن از هم می پاشید .
عبدی بااشاره به اینکه نیازمند همکاری تمامی ادارات برای اعزام به کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنگی هستیم گفت : تنها کاروانی که تا به امروز بسیار خوب عمل کرده و صفر تا صد کارها را خودشان انجام می دهند کاروان دانشجویی است .
وی با اشاره به اینکه سطحی نگری به کاروان راهیان نور خیانت به دفاع مقدس است گفت : ۹۵درصد کارهای کاروان راهیان نور نرم افزاری و فقط ۵درصد کارها سخت افزاری است .
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) افزود : در جامعه ایی که تهاجم فرهنگی از جانب دشمنان انجام می شود کاروان راهیان نور بهترین روش برای ترویج ایثار و شهادت و آشنا کردن جوانان با شهدا و از جان گذشتگی شهدا در راه اسلام و وطن و خاک کشورشان است .
عبدی افزود : راه نجات کشور ادامه راه شهدا است و باید ایثارگری ها و فداکاری های شهدا را به نسل بعدی انقلاب برسانیم .
 
خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل _کبری عزیزی
ارسال نظرات