مراسم يادواره «شهيد محمدي» در خواف برگزار شد

مراسم يادواره «شهيد محمدي» با حضور سردار شفاهي، فرمانده لشكر و مسئول محروميت زدايي آستان قدس رضوي و دیگر مسئولين ادارات و نهادها در مسجد روستاي مزن آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۶۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، در اين مراسم فرمانده سپاه ناحیه خواف ضمن عرض خير مقدم به خانواده‌هاي معظم شهدا در خصوص مباحث فرهنگ ايثار و شهادت به ايراد سخن پرداخت.
 
وي با بيان اين كه در وصيت همه شهدا بر پشتيباني از ولايت فقيه و قدر دانستن نعمت ولايت تاكيد شده است، تصريح كرد: ما اگر قدر نعمت را ندانيم قطعا دچار كفران نعمت مي شويم در حالي كه ياد شهدا همواره مي تواند جامعه ما را در مسير شايستگي قرار دهد.
 
وي در ادامه افزود: امروز آسايش و آرامش ما را شهدا تضمين كردند و از همه مهم‌تر، اقتدار ما از برکت خون این شهداست. در طول تاريخ چنين امنيت و جايگاهي را در ايران سراغ نداريم.
 
در ادامه ادامه سردار شفاهی، فرمانده لشكر افزود: بحث خدمت به مناطق محروم و همكاري در امر تامين و امنيت منطقه از افتخارات سپاه است.
 
وی تعمير مناطق آسيب ديده و احداث منازل مسكوني براي خانواده بي‌بضاعت و بي سرپرست را جز اقدامات برجسته آستان قدس رضوي دانست و گفت: این اقدامات با همت و همكاري قرارگاه ثامن الائمه سپاه در حال انجام مي باشد.
 
وي در پايان ابراز نمود: اين همه خدمات مرهون رشادت‌ها و جان فشاني‌هاي شهداي هشت سال دفاع مقدس و شهداي مدافع حرم مي باشد.
 
در پايان از خانواده شهيد محمدي تقدير و تشكر به عمل آمد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها