خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرستان کنگاور:

رفع بیکاری و اشتغالزایی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد

امام جمعه موقت شهرستان کنگاور تاکید کرد: رفع معضل بیکاری و بهبود وضع اقتصادی مهمترین مطالبه مردم است.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۸۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام علیرضا عطایی در خطبه های  نماز جمعه با بیان اینکه اقتصاد در جامعه و زندگی انسان‌ها از مهم‌ترین امور تلقی می‌شود اظهار داشت:موضوع اقتصاد و مدیریت امور مالی در جامعه و زندگی اجتماعی و ملی نقش مهمی در امرار معاش دارد.

 

امام جمعه موقت شهرستان کنگاوربا تاکید بر نقش مهم اقتصاد در رشد و کمال جامعه و زندگی انسان‌ها تصریح کرد: بحران مالی و اقتصادی در جامعه به دیگر بخش‌ها لطمه وارد می‌کند به‌گونه‌ای که زیرساخت اقتصادی از جایگاه مهمی برخوردار است.

 

وی افزود: دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد جامعه برنامه‌ریزی ویژه‌ای تدوین و اجرا کرده که تهاجم اقتصادی از اولویت برنامه‌های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ایران است.

 عطایی با اشاره به نام‌گذاری امسال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) امسال را سال"اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال"  نام‌گذاری کردند که همه مسئولان باید برای کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال‌زایی تلاش کنند.

 

امام جمعه موقت شهرستان کنگاور با تاکید بر تحول اقتصادی و طرح‌های اشتغال‌زایی تصریح کرد: رشد اقتصادی کشور هنگامی ارزشمند است که سبب تحول مثبت در عرصه اقتصاد زندگی مردم شود که این مهم به خوبی در جامعه دیده نمی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار