رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از منطقه شمالغرب کشور همراه سردار پاکپور فرمانده نزسا و سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۹۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی آخرین وضعیت مناطق مرزی شمالغرب و دیدار با رزمندگان اسلام، بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به همراه پنج تن از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و به همراه سردار پاکپور فرمانده نزسا و سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) بازدید به عمل آوردند.

رئیس امنیت مجلس و هیئت همراه در ابتدا پس از ورود به پیرانشهر از پایگاههای مرزی گلاله بازدید و از حضور شبانه روزی رزمندگان استان زنجان در برقراری امنیت در این مناطق تقدیر و تشکر به عمل آوردند .

سپس در ادامه این بازدید بروجردی به همراه سردار پاکپور و سردار اوصانلو و هیئت همراه در پایگاههای گلاله یک و دو و قلعه پانه سر حضور یافتند و از نزدیک از نحوه استقرار نیروها در این مناطق و چگونگی برخورد با ورود کلای قاچاق را بررسی نموده و در پایان از تلاشهای و مجاهدت های خالصانه کارکنان زنجان در کسب بهترین شرایط ممکن برای مقابله با تهدیدات احتمالی در ایمن مناطق تقدیر و تشکر کرد .

ارسال نظرات