به یاد داشته باشید دشمن تمام توانش را برای نابودی به کار خواهد گرفت و این تندیس معمولی نیست و جنجال دشمنان به دلیل دشمنی است و نگرانی دشمنان از تسلط جمهوری اسلامی بر تمام فضای‌ها موجود و دشمن است.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۹۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده مردم استان در خبرگان رهبری با بیان اینکه آمدن امام رضا(ع) به ایران سبب خیر برای کشور فراهم آورد، افزود: مأمون هوس کشورگشایی داشت و به او خبر دادند که در حجاز زمزمه‌هایی مبنی بر شورش و انقلاب علیه شما رخ می‌دهد، مامون با مستشاران خود به مشورت نشست و به او گفتند حجاز و یمن محوریت درستی ندارد و به این دلیل این شورش به سرعت سرکوب شد و تصمیم گرفتند علی بن موسی الرضا را از مدینه دور کرده تا حجاز به یمن محوری نداشته باشد.

امام جمعه قائمشهر تصریح کرد: مردم مصر انقلاب کردند اما چون رهبری درستی نداشتند، نتوانستند موفق عمل کنند اما خدای بزرگ به ملت ایران عنایت کرده و در سایه هدایت‌ها و رهبری‌های عبد صالح و فقیه عادل، امام خمینی(ره) توانستند با محوریت امام موفق و سربلند باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امامت منصبی الهی است، خاطرنشان کرد: مراسم تنفیذ روز گذشته در تهران مراسمی تشریفاتی و سوری نبوده بلکه این مراسم ارتباطی است برای رسیدن به جایگاه ریاست جمهوری پس از احراز صلاحیت از سوی شورای نگهبان تا طبق قانون اساسی رئیس جمهور بداند باید به قانون پایبند باشد.

معلمی بیان کرد: مرحله دوم احراز کسب اکثریت آرا یعنی بالای ۵۰ درصد است و مرحله سوم هم این مراسم تنفیذ و مرحله چهارم قسم خوردن در بین نمایندگان مردم است.

وی با تایید بر اینکه هر کسی درست عمل می‌کند سزاوار این است که دستش را ببوسیم، گفت: در تبلیغات‌های انتخاباتی می‌گفتند اگر فلان گزینه رای بیاورد جنگ نخواهیم داشت اما نمی‌دانند خصومت آمریکا با رییسی و روحانی و غیره نیست بلکه با نظام اسلامی و ماهیت کشور ماست.


نماینده مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امضای حکم ریاست جمهوری تحت اختیارات رهبری است و در آستانه ولادت امام رضا این امضا توسط رهبری اتفاق افتاد.

این مسوول بیان کرد: فردا رییس جمهور مراسم تحلیف را به‌جای می‌آورد و او رییس جمهور همه هست و خدا کند او هم خود را رییس جمهور همه بداند.

معلمی با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اجرای برنامه ششم تاخیر داشت اما حرکت مهم است، در تصمیم‌گیری‌های بین‌المللی به یاد داشته باشید دشمن تمام توانش را برای نابودی به کار خواهد گرفت و این تندیس معمولی نیست و جنجال دشمنان به دلیل دشمنی است و نگرانی دشمنان از تسلط جمهوری اسلامی بر تمام فضای‌ها موجود و دشمن است.

وی در پایان گفت: مشکلات اقتصادی و اشتغال در درجه اول مورد اهمیت است، کمبود وجود دارد اما ظرفیت زیاد است و باید از این طریق کمبودها را جبران کنیم چراکه مردم را در سرنوشت کشور نقش دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها