مسئول بسیج سازندگی سیریک:

رونق اشتغال در سیریک با اجرای طرح اقتصاد مقاومتی

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سیریک گفت: یکی از اهداف بسیج سازندگی در روستاها توسعه روستایی و کمک به تامین معیشت ، اشتغالزایی و بهبود درآمد مردم با استفاده از طرح های اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۸۹۷۱۰۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ مرتضی کریمی، مسئول بسیج سازندگی  شهرستان سیریک اظهار کرد: بسیج سازندگی شهرستان  به منظور  ایجاد اشتغال پایدار در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی برای  متقاضیان تسهیلات واگذار می کند.
 

وی افزود: این تسهیلات با توجه به نوح طرح های اقتصادی از مبلغ ۵۰ میلیون ریال تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال به متقاضیان واگذار می شود.

 

کریمی ابراز کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی شهرستان سیریک واگذار شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سیریک یادآور شد: شهرستان سیریک با داشتن ظرفیت های بالقوه در بخش های مختلف دریایی، توریسم،آبزی پروری، صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی که یکی از نقاط برجسته شهرستان در حوزه اشتغال و ارتقای جایگاه فرهنگ و اصالت شهرستان برخوردار است.

 

کریمی اضافه کرد: تاکنون در سطح شهرستان طرح های بسیار خوبی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی اجرا شده که باعث رونق اقتصادی و اشتغالزایی جوانان شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان در شهرستان سیریک با استفاده از طرح های اقتصاد مقاومتی و دریافت تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیون تومانی ضمن ایجاد شغل موجب رونق و شکوفایی خود و جامعه شده است.

منبع:هرمز
ارسال نظرات