امام جمعه پارس آباد

لزوم توجه به فرمايشات رهبری در آئین تنفیذ حکم ریاست جمهوری

امام جمعه پارس آباد با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری گفت: مقام معظم رهبری در این مراسم به نکات مهمی اشاره کردند که همه مسئولان باید نکته‌نکته آن فرمایشات توجه کنند.
کد خبر: ۸۸۹۷۱۳۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت‌الاسلام سیدسعيد رشادي در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد، با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این مراسم به نکات مهمی اشاره کردند که همه مسئولان باید نکته‌نکته آن فرمایشات توجه کنند از جمله اینکه ایشان از تعامل با دنیا فرمودند که ما خواهان تعامل با دنیا هستیم ولی نه به گونه‌ای که زیر سلطه مستكبران و در راس آن آمریکا قرار بگیریم.

 

وی با بيان اينكه دشمن هیچ‌گاه از ضربه زدن به ایران دست نمی‌کشد، گفت: رهبری همچنين تاکید کردند که باید در مقابل هر سلطه طلبی با قامتی استوار در برابر آنها ایستادگی کنیم و رسيدگي به مشکلات و معیشت مردم از مسائل مهمی است که باید از سوی دولت مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه پارس آباد با اشاره به فرارسیدن 16 مرداد سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، افزود: جهاد دانشگاهی یک نهاد مقدس است که به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و تاکنون گامهاي بزرگي در تحول دانشگاه ها برداشته است.

 

رشادي با بيان اينكه اخیرا جهاد دانشگاهی تحركي نداشته و پویا عمل نمی کند، گفت: انتظار داريم جهاد دانشگاهي همان بالندگي و پويايي كه در اوايل انقلاب داشت، در اين برهه از زمان نيز حفظ كند.

 

وي با اشاره به فرا رسیدن سالگرد نهضت مشروطیت، خاطرنشان کرد: باید از این نهضت درس عبرت گرفته و بتوانیم در صحنه‌های مختلف حافظ انقلاب اسلامی باشیم.

 

خطيب جمعه پارس آباد با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار، بيان كرد: خبرنگاری شغل بسیار شرافتمندانه‌ای است و خبرنگاران رسالت بزرگی بر دوش دارند كه از روي آگاهي به اين شغل روي آورده اند.

 

رشادي با بيان اينكه بايستي به وضعيت معيشتي خبرنگاران توجه ويژه اي شود، گفت: بايد اين قشر بابصيرت جامعه از سوي مسوولان حمايت و تقويت شوند تا دغدغه مالي نداشته باشند.

 

وي همچنين افزود: درخواست ما از خبرنگاران اين است كه به دور از هرگونه گرایشات حزبي و رعايت اصل بي طرفي، به مشكلات جامعه بپردازند.

 

امام جمعه پارس آباد در ادامه با بيان اينكه برخي مسوولان در آستانه شنيدن تغيير خود از تکالیف كاري خود شانه خالی می کنند، تصريح كرد: اینکه یک مسئولی وقتی احساس می کند اواخر دوره مدیریتش است و از انجام تکالیف خود شانه خالی می کند به هيچ وجه قابل قبول نیست و بايستي با چنين مسوولاني برخورد شود.

 

رشادي بیان اینکه مردم پارس آباد امشب در انتظار حضور کاروان امام رضا (ع) هستند تا از برکات این حضور بهره‌مند شوند، اظهار داشت: خادمين حرم رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) امشب بعد از نمازمغرب و عشاء در مصلی امام خمینی (ره) میزبان پارس آباد هستند كه از اهالي و هیئات مذهبی شهر انتظار داریم در استقبال از این ميهمانان رضوي حضور پرشوری داشته باشند.

 

منبع: آران مغان

ارسال نظرات
آخرین اخبار