خبرهای داغ:
گروه جهادی «خادمان بی ادعا» از شهرستان طبس با حضور در روستای محروم پده بید بخش دستگردان طبس طی هفت روز به کارهای عمرانی و فرهنگی در این روستا پرداختند.
کد خبر: ۸۸۹۷۱۵۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، اردوی جهادی ۳ روزه گروه جهادی خادمان بی ادعا از پایگاه بسیج شهید مطهری فهالنج جهت محرومیت زدایی و کمک به مردم روستای دور افتاده پده‌بید از روستاهای بخش دستگردان از روز شنبه هفته جاری آغاز گردید.

در این اردو که ۶ نفر از اعضای گروه شرکت داشتند پس از عزیمت و استقرار گروه در محل روستا برنامه ریزی لازم انجام گردید و با همکاری اهالی روستا به ویژه جوانان برنامه های فرهنگی، عمرانی و آموزشی در قالب اردوی جهادی برگزار شد.

به پایان رساندن دیوارکشی میدان ورزشی روستا، نظافت و پاکسازی بوستان روستا، توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان، برگزاری نماز جماعت با حضور حجت الاسلام الهی امام جماعت روستای فهالنج، برگزاری مراسم ولادت امام رضا (ع)، توزیع محصولات فرهنگی و ورزشی شامل چفیه و سربند و توپ فوتبال، نظافت و نصب بنرهای مناسبتی در محل مسجد و هیئت روستا، حضور در محل آرامستان روستا و قرائت فاتحه، برگزاری کلاس آموزش بهداشت عمومی برای دانش آموزان، لایروبی استخر ذخیره کشاورزی و مشورت و رایزنی با دهیار و شورای اسلامی روستای پده بید جهت رفع مشکلات موجود از جمله برنامه های اجرا شده در این اردو می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها