تقدیم به گروه جهادی کایرون دانشگاه شمال
این تصویر، دست های خسته و پینه زده جوانانی است که به شوق خدمت به مردم منطقه محروم در ارتفاعات لاریجان، با کمترین امکانات سد کوچک آبی ساخته است، درمانگاه را مرمت کرده و برای محرومان خانه ساخته اند.
کد خبر: ۸۸۹۷۱۸۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با کودکان محل برادر و برابر می شوند تا صدای خنده های انان به قله های برابری و برادری برسد. جوانانی که هنوز برخی پشت لبشان سبز نشده مردی برای خود شده اند و عزم خدمت به وطن دارند، دستان رنجور و خسته آنان مرا به یاد دستان خسته و رنجور مولای متقیان علی(ع) انداخت که در راه خدمت به محرومان مکان و زمان نمی شناخت. دستان جوانانی که نه چشم داشت ریالی دارند و نه انتظار همکاری!! آری آنان حقوق نجومی خود را از چشمان معصوم کودکانی می گیرند که منتظر آمدن سربازان علی هستند و ذوق کودکانه را هدیه راه این جوانان می کنند!!!
دستان این جوانان برای دریافت پول و مقام پینه زده یا برای بلند کردن سنگ هایی که جلوی پای مردم افتاده است؟
..این دستان تربت بوسه گاه فرشتگان خداست و هر آزاده مردی در دنیا وظیفه خود می داند که بر آن بوسه زند
ای به فدای دستان پینه بسته و رنجور شما، این دستان بوسه گاه فرشگان خداوند است، دستان شما برکت انقلاب اسلامی است، انقلابی که جوانانش عمر خود را در راه خدمت به دین و کشور قرار می دهند.
اینان جوانانی هستند که دست در دست مردم نهادند تا بگویند ایرانی مسلمان هر کجای دنیا که باشد به مردمش فکر می کند و مثل برخی ها فقط در فضای مجازی ژست ایران دوستی نمی گیرند.
آریایی اسلامی مهر شما هستید که روی کوروش را سفید کردید و اثبات کردید فرزندان واقعی کوروش چه کسانی هستند! شما جوانانی هستید که نشان دادید چه کسی به محرومان توجه دارد، شما معیار عملکرد مسئولان هستید.
ای کسانی که نه ایمان دارید و نه اسلام، در کجای کارنامه زندگی خود در منطقه ای محروم به مردم خدمت کرده اید؟
و همین شما نامردان برای آنکه چهره زشت خود را بپوشانید چه تهمت ها که به جهادیان راه خدا نزدید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها