مردم خلخال درتمامی به شورای دوره چهارم خلخال در کارنامه چهار ساله فعالیت خود نمره صفر را منظور کردند.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۰۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حتی حالا نیز با گشت گذار درشهر خلخال می توان نارضایتی مردم از شورای اسلامی دوره چهارم رادید شورایی که در روزهای اول با شعار توسعه ، عمران شهری ، گسترش رونق و آبادانی شورا شدند ولی د رچهار سال حتی رونقی نیز در توسعه وعمران شهری خلخال ایجاد نکردند.

کارشان شرکت در جلسات و تصمیم گیری برای واگذاری تاکسی به افراد یا اشخاص و بستگان و دور بودن از مردم است مردمی که در اول انتخاب شوراها را بیشمار در مساجد ومحلات خود درک کردند ولی بعد از انتخاب دیگر در آن محلات به چشم دیده نشدند.

طبق مستندات صوتی و تصویری پایگاه خبری ازناو ، مردم خلخال با اینکه همه اعضای شورا خود را باسوادتر از همه و حتی برابر با شورای شهر اصفهان دانستند ولی در عمل به اندازه یک عضو شورای روستایی که حداقل مشکل چند روستایی را حل می کند ظاهر نشدند.

و این یعنی 1464 روز دور خود چرخیدن ، درجا زدن، عدم تصمیم گیری ، روزمرگی ، فکر امروز بودن و فردای شهر را فراموش کردن که عاقبت هم هیچ.

شورای شهر خلخال از این لحاظ نمره صفر می گیرند که رسیدگی به حاشیه را شعار خود قرار دادند ولی در مرکز شهر نیز کاری انجام ندادند.

با یک نگاه و گشت گذار در حواشی و مرکز شهر خلخال می توان نارضایتی از شورای دوره چهارم را هم به چشم دید و هم شنید.

شوراهای دوره چهارم علاوه بر اینکه اعتماد خود در بین مردم رااز دست دادند باعث بی اعتمادی مردم به مسئولین در شهرستان شدند و گاه گاهی نیز تقصیرات خود را به گردن این مسئول اداره و آن مسئول انداختندتا شاید در سایه این گذر زمان هنوز بر مسند شورا بمانند.

با اینکه در هیچ یک از مناطق حاشیه نشین در طول چهار سال اتفاق نیافتند اما باز هم دارندگان کارنامه صفر از مردم انتظار رای و انتخاب دوره برای روزمرگی خودداشتند و در برخی از محلات شهر مردم حتی نمره صفر را زیادی برای این اعضا دانستند چون به قول خودمان چیزی از عملکرد شورای اسلامی ندیدند.

و اینجا فقط یک جمله در خصوص مسئولیت شورای دوره چهارم باقی می ماند که علاوه بر صرف وقت خود، زحمات دیگران را نیزدر خصوص شهر خلخال به زیر سوال بردند.

و این عاقبت کار این شد که روزمرگان" اعضای اسلامی شورای دوره چهارم" کارنامه صفر را در کارنامه خوددر تاریخ شورای اسلامی شهر خلخال به هدیه بردند.

و اما همین مردم که گاها ما آنها را فقط به عنوان یک شهروند ساده نگاه می کنیم از شورای دوره پنجم خواستند تا با سرعت کار عمران و آبادانی را پیش ببرند.

به گزارش ازناو ، دوره جدید فعالیت شورای اسلامی دوره پنجم از شهریور ماه امسال آغاز خواهد شد.

این گزارش خبری دارای مستندات صوتی وتصویری از تمام مناطق شهر خلخال است ودر صورت درخواست مسئولین قابل ارائه است.

منبع: ازناو

ارسال نظرات