افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ،مهارت و توسعه مشارکتهای مردمی در استان زنجان

نمايشگاه ارائه توانمنديها ودستاوردهاي مهارتي و توليدي واحدهاي مختلف استاني با مشاركت سازمان ها ،‌ ادارات كل ، نهادهاي دولتي، غيردولتي و کانون انجمن های صنفی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۰۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان درمراسم افتتاحیه اقتصاد مقاومتی ،مهارت و توسعه مشارکتهای مردمی در استان زنجان گفت: رهبر معظم انقلاب با ابلاغ سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» فرصت مناسبی را برای تحقق حماسه اقتصادی تبیین فرمودند و قطعا اعتماد بر استعدادها داخلی و بهره از ظرفیت‌های ملی با محوریت نقش آفرینی مردم می‌تواند زمینه ساز پیروزی بر مشکلات اقتصادی شود.

مهندس انصاری افزود: در دنیای امروز قدرت کشورها به داشتن توانمندی اقتصادی، مهارتی و علمی آن کشور بستگی دارد و هر کشوری از این سه قدرت بهره لازم را ببرد در زمینه قدرت اقتصادی پیروز شده است.

وی برپایی این نمایشگاه بزرگ را نشانه ای از تعامل بخش دولتی و خصوصی در حوزه آموزش های مهارتی دانست و اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در شرایط موجود در جهت ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و آشنایی آحاد مردم جامعه با این آموزش های مفید گام برداریم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان تصریح کرد: باید بیش از پیش نقش و کارکرد آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه مورد توجه قرار گیرد واکنون دورانی فرا رسیده که تمام نهاد های آموزشی از ابتدا تا عالی و آموزش های فنی و حرفه ای باید با تحول و فناوری های نوین همراه شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار