بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری؛

اعزام دانشجویان بسیجی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

بیش از 240 نفر از دانشجویان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند .
کد خبر: ۸۸۹۷۲۰۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول اردویی ناحیه بسیج دانشجویی استان گفت: بیش از 240 نفر از دانشجویان بسیجی خواهر و برادر چهارمحال و بختیاری به همراه خانواده هایشان عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند .

سرگرد پاسدار مهدی معتمدی گفت: این افراد در مدت چهارشبانه روز از مناطق عملیاتی و یادمان های بوالحسن، پایانه مرزی سیران بند، تپه های الله اکبر، باشگاه افسران و مناطق عملیاتی سردشت بازدید خواهند کرد .

وی افزود: ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان جوانان، زنده نگاهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبیین دفاع جانانه و غیورانه جوانان کشور به نسل های بعدی را از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور برشمرد.

معتمدی ادامه داد: روشنگری در خصوص ابعاد مختلف جنگ تحمیلی و بیان شرایط سخت جنگ و ایستادگی در مقابل هجمه دشمن به منظور تقویت روحیه جهاد وشهادت و تجدید پیمان با شهدا و آرمان های امام خمینی(ره)، بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور و مشاهده عینی آثار جنگ در آخرین نقطه مرزی کشور از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی است.

ویف گفت: برگزاری چنین اردوهایی برای این است که بخشی از فرهنگ دفاع مقدس را از جوان رزمنده بسیجی دیروز به دانشجوی بسیجی امروز انتقال دهیم.

ارسال نظرات