خطیب جمعه کوثر گفت: خبرنگاران چشم و گوش مردم بخصوص محرومان و مظلومان جامعه و همچنین صدای رسای مسئولین باشند؛ لازم است ضمن حمایت از این قشر زحمت کش ملزومات رفاه و ... آنها را در قبال تلاش شبانه روزیشان مهیا کرد.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۲۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین بیگی در خطبه های  نماز جمعه کوثر ضمن تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: خانواده‌‌ها از سیره امام رضا(ع) الگو بگیرند، خانواده از جایگاه بالایی در جامعه برخوردار بوده و اصولا مسایل مرتبط با تربیت فرزند و خانواده با تأسی از فرهنگ رضوی و توجه به آموزه‌های ارائه شده از سوی امام رضا(ع) حتما حل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبلیغ و ترویج منفی و خصمانه دشمنان در خصوص اسلام منهای روحانیت افزود: ترفند دشمنان اسلام این است که با تفکرات مسموم خود روحانیت را از مردم و مردم را از روحانیت جدا کنند و با حیله شیطانی خود با ترویج شعار اسلام منهای روحانیت جامعه اسلامی را همچون دوران مشروعیت به اغماء و سستی سوق دهد.

خطیب جمعه کوثر با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور کشورمان ابراز کرد: همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند، اتحاد منبع خیر و برکت برای ایران اسلامی است، مبادا مسئولین در مواقعی وحدت شکنی کنند، توصیه رهبر انقلاب به دولتمردان تحمل، صبر و انتقاد پذیری بود که لازمه شکوفایی بیش از پیش ایران عزیز است.

پدر معنوی کوثر ابراز کرد: حکومت ما اسلامی است، دولت اسلامی نیست، دولت اسلامی دولتی است که احکام اسلام را مو به مو اجر کند.

امام جمعه کوثر در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز خبرنگار و بزرگداشت شهید صارمی افزود: خبرنگاران چشم و گوش مردم بخصوص محرومان و مظلومان جامعه و همچنین صدای رسای مسئولین است و لازم می باشد ضمن حمایت از این قشر زحمت کش ملزومات رفاه و ... آنها را در قبال تلاش شبانه روزیشان مهیا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی در ادامه با انتقاد از صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت: شهرستان کوثر مظلوم و محروم است و متاسفانه در حوزه خبری و اطلاع رسانی روز به روز محروم تر می شود، اگر منابع گردشگری، تاریخی و ... این منطقه در دیگر مناطق کشور و استان بود عملکرد متفاوتی از مسئولان صدا و سیما شاهد می شدیم؛ کم لطفی های بسیاری در حق اهالی و منطقه کوثر صورت گرفته است که می بایست جبران شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر خاطر نشان کرد: خبرنگاران منطقه عنایت داشته باشند صدای محرومان و مظلومان را در حوزه های متعدد فرهنیگی، اقتصادی، اجتماعی و ... به گوش مسئولان استانی و کشوری برسانند.

خطیب جمعه کوثر در پایان گفت: مجوز حوزه علمیه خواهران از سوی آیت الله عاملی صادر شده و به برکت حضور و همکاری ریش سفیدان منطقه حوزه های عملیه خواهران و برادران در این منطقه ایجاد خواهد شد.

منبع: کوثر خبر
ارسال نظرات