کارشناس مسائل سیاسی گفت: با تحریم های مجدد ایران اسلامی از سوی آمریکا مشخص شد که شیطان بزرگ هدف فراجناحی را دنبال می کند، برای مقابله با این ترفند خصمانه استکبار لازم است با اتکا به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اتحاد و همبستگی بین دولت و ملت بیش از پیش تمرکز کنیم.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۲۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مرتضی همدمی با بیان اینکه شیطان بزرگ هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود گفت: این روزها شاهد تحریم های پی در پی شیطان بزرگ علیه ایران اسلامی هستیم، تحریم های موشکی، نقض برجام، غارت اموال بلوکه شده ایران و همه و همه باعث شد تا بزرگترین تحریم ها و اصطلاحاً مادر تحریم ها علیه ایران اسلامی وضع شود.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: با تحریم های مجدد ایران اسلامی از سوی آمریکا مشخص شد که شیطان بزرگ هدف فراجناحی را دنبال می کند، فرقی نمی کند که جلیلی پشت میز مذاکرات بنشیند یا ظریف؛ هدف استکبار از بین بردن اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی و همینطور ریشه کن کردن نظام ایران است.

وی با اشاره به اینکه دولت و مجلس باید تصمیم قاطعی علیه آمریکا بگیرند، خاطر نشان کرد: برای مقابله با این ترفند خصمانه استکبار لازم است با اتکا به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اتحاد و همبستگی بین دولت و ملت بیش از پیش تمرکز کنیم؛ توان داخلی ایران اسلامی امروزه به وفور قابل لمس است، برای ارتقای این ظرفیت در حوزه های متعدد می بایست اصل اتحاد و همدلی را افزایش داد تا تهدید ها و تحریم های بی قید و شرط آنها را از بین ببریم.

همدمی با بیان اینکه اختلافات سیاسی و جناحی را باید کنار گذاشت، افزود: نتایج انتخابات، سرنوشت چهار سال کشور را رقم زد، منتخب مردم، کاندیداهای ریاست جمهوری و جناح ها و گروه های سیاسی باید بعد از انتخابات با کنار گذاشتن بداخلاقی‌های انتخاباتی نسبت به ارائه خدمت به مردم تلاش کنند، این اصل باعث ایجاد وحدت بین مسئولان و کنار زدن معضلات اقتصادی و اجتماعی خواهد بود.

وی با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور و فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اتحاد و یکدلی دولت و ملت، خاطرنشان کرد: آنچه امروز توقع داریم، کنار گذاشتن بداخلاقی‌های زمان انتخابات و کمک به منتخب مردم برای تحقق اهداف توسعه‌ای کشور و تحقق همدلی، وحدت و هماهنگی برای تحقق شعار سال است.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه در فضای هیاهوهای غیرمنطقی سیاسی و اجتماعی نمی‌توان مقاوم‌سازی اقتصاد، ایجاد اشتغال و افزایش تولید و صادرات را محقق کرد، خاطرنشان کرد: تنها با انسجام و وحدت زمینه توسعه و رشد کشور فراهم شده و تحریم ها اثر گذار نخواهد بود، باید اهتمام جدی بر این موضوع داشت.

 منبع: کوثرخبر
ارسال نظرات