حجت الاسلام مقدسی گفت: مسؤولان برای احداث کمربندی شهر نیر تلاش کنند.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۴۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر در نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به معظل ترافیک داخل شهر نیر اظهار داشت: شهر نیر نیاز به کمربندی دارد و برای احداث آن مسئولان جدیت نشان دهند و حداقل کنارگذری برای شهر نیر احداث شود.

 

امام جمعه نیر به حقوق بشر آمریکایی هم اشاره کرد و گفت: از نظر آمریکا حقوق بشر یعنی 60 سال نسل کشی در فلسطین، حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای ایرانی ،کشتار مردم یمن و دیگر موارد است.
 

وی گفت: موارد بسیار زیادی از نقض حقوق بشر آمریکایی داریم که بحث ترور شهدای هفت تیر توسط منافقین که به حمایت آمریکا انجام شد، حمله شیمیایی به مردم عراق، حمایت از تروریست هایی که 17 هزار هموطن ما را به خاک و خون کشیده اند از جمله آن هاست و یادآوری اینها می تواند برای ملت ما علی الخصوص نسل جوان آموزنده باشد.
 

حجت الاسلام مقدسی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور و بیانات رهبر معظم انقلاب در این مراسم، اظهار داشت: افتتاح پایگاه ملی فضایی امام خمینی (ره) با پرتاب آزمایشی ماهواره بر سیمرغ برای ملت ایران بسیار افتخار آفرین بود.

 

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار اظهار داشت:  هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگاری است که با خون خود به این روز کرامت بخشید و برای همیشه آن را برای خبرنگارانی که خود خبرساز بودند اما کسی از آنها خبری نداشت در تقویم ملی کشورمان به عنوان روز خبرنگار ثبت کرد.

 
 منبع: نیریمیز
ارسال نظرات