افشین آریایی نژاد دارنده مدال طلای مسابقات کاپ آزاد اوراسیا ۲۰۱۶ و مسابقات بین المللی ۲۰۱۷ کیک بوکسینک حمایت از فلسطین را مدال افتخار همه ورزشکاران و پهلوانان ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۰۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
افشین آریایی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه به فرموده رهبر فرزانه انقلاب حمایت از فلسطین از ارکان اصلی سیاست های راهبردی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: چنین ارزش مهمی برسینه همه ورزشکاران پهلوانان ایران اسلامی نقش بسته است که با ایثار خود شرافت انسانی را در دفاع از مردم بی پناه فلسطین زنده نگه داشته اند.

وی با ابراز تاسف از حرکت دو فوتبالیست کشورمان، تصریح کرد: مسلما حرکت اخیر این دو فوتبالیست زیر پا گذاشتن رویه همیشگی ورزشکاران ایرانی بوده و نزد ورزشکاران قهرمان چنین حرکتی محکوم است.

این ورزشکار ارزشی و بسیجی که چندین بار مدال طلای خود را به خانواده شهدای مدافع حرم اهدا کرده است، اظهارداشت: ورزشکاران دلاور ما هرگز حاضر نشدند به خاطر کسب مدال های رنگارنگ جهانی و المپیک بر ارزش ها و شرافت انسانی و اعتقادات آزادگان جهان پا بگذارند و همواره منش پهلوانی و جوانمردی را به بسیاری از عناوین دنیا ترجیح داده اند تا مبادا موجب جریحه دار کردن قلب کودکی یتیم، له کردن غرور جوانی یا در آوردن اشک پدر و مادری داغدار و یا به سخره گرفتن  بیوه زن فلسطینی باشند.

 

افشین آریایی نژاد مدال طلای مسابقات کاپ آزاد اوراسیا ۲۰۱۶ مدال طلا، مسابقات بین المللی ۲۰۱۷ و ... را در کارنامه قهرمانی خود دارد و دو مدال طلای خود را نیز به خانواده شهدای مدافع حرم؛ شهید ذاکر حیدری و شهید وحید نومی آذر اهدا کرده است.

 

ارسال نظرات