خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به برگزاری دومین جشنواره ملی آیات با موضوع نقاشی در استان اشاره کرد و گفت: نقش هنر در تعالی فرهنگ جامعه و اتصال آن به آموزهای دینی مهم و تعیین‌کننده است.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۲۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، قدرت دائمی در سومین جلسه شورای قرآنی استان یکی از راه‌های توسعه و ترویج مفاهیم قرآنی را استفاده از ابزار هنر دانست و گفت: نقش هنر در گسترش فرهنگ قرآنی بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: با توجه به تأثیرگذاری هنر می‌توان از طریق این حوزه برای تعالیم آموزه‌های دینی بهره جست.

دائمی هدف جشنواره آیات با موضوع نقاشی در استان را نهادینه کردن آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی دانست و تصریح کرد: برای گذر از ظاهر و رسیدن به محتوا و توجه دادن جامعه هنری به موضوعات قرآنی این نوع جشنواره‌ها در استان  برگزار می‌شود.

وی همچنین فعالیت‌های این اداره کل را در بخش قرآنی مناسب ارزیابی کرد و افزود: جشنواره تئاتر قرآنی، جشن رمضان و برگزاری ١٠ جشنواره در قالب هفته قرآن و عترت ازجمله برنامه‌های استانی این اداره کل در بخش قرآنی به شمار می‌رود که ظرف ٣سال گذشته برگزارشده است.

گفتنی است سومین جلسه شورای قرآنی با همین موضوع  و باهدف تبادل‌نظر و بررسی و کارشناسی ابعاد مختلف جشنواره، صبح امروز با حضور اعضای شورای قرآنی استان در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها